AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Zdravie a krása:Relax počas sviatkov

Tajomstvo úspechu spoločnosti Ergoline

Marek


Najväčšie percento podnikov skrachuje do piatich rokov. Ak sa niekto udrží na trhu je jasné, že poskytuje kvalitu, dobré služby a klienti sú s ním spokojní. Ak niekto oslavuje 30 rokov, je to znak výnimočnosti. Od nápadu po prvé solárium Spoločnosť Ergoline začínala v Nemecku ako rodinný podnik a v rukách jednej rodiny ostal dones. Ide o rodinné striebro, ktoré sa začalo kovať v roku 1969, kedy ho založili bratia Walter a Josef Kratz spolu so svojim švagrom Günterom Kuttigom. Vtedy sa ich podnik volal JK Saunabau GmbH. Už šesť rokov od založenia sa z rodinného biznisu stala firma, ktorá začala vyvíjať vlastné solária a 25. marca 1989 sa po prvýkrát zrodilo solárium značky Ergoline. Od samého začiatku si firma dala záležať na kvalitnej technickej úrovni, úplne novom dizajne, či komforte. No dôraz bol kladený predovšetkým na ergonomický tvar základne, odkiaľ vzišlo aj pomenovanie Ergoline. Tak sa začal rodiť biznis, ktorý sa stal jednou z najváženejších značiek solárií na svete. Do sveta vďaka Ergoline 500 a 600 Veľký úspech spoločnosti Ergoline a rýchly rozvoj na svetové trhy nastal októbri 1996, keď spoločnosť JK predstavila modely Ergoline 500 a 600. Práve tie prelomili koncept národnej firmy a stali sa celosvetovým fenoménom, ktorý určoval trendy počas najbližších rokov. Nadčasový dizajn, vysoká úroveň servisu a údržby, intenzívny výkon pri opaľovaní, jednoduchá obsluha a kvalita bez kompromisov. Tieto parametre si drží značka Ergoline dodnes a garantuje ich v štúdiách po celom svete. Opaľovanie ako wellness zážitok Spoločnosť naďalej rástla a vyvinula špičkové produkty radu Avantgarde, Open Sun, Prestige, Balance a Sun Angel. Napriek tomu, že podmienky na trhu sa stávajú stále náročnejšími, s každým novým sortimentom spotrebičov boli zavedené inovácie na zvýšenie bezpečnosti, výkonu a komfortu používateľov. Niekoľko komfortných funkcií premenilo opaľovanie v posledných rokoch na čoraz relaxačnejší wellness zážitok. Nezastaviteľné inovácie Spoločnosť Ergoline neustále vylepšuje svoje modely a prichádza s novými svetelnými technológiami ako sú svetelné LED diódy Hybrid Performance a Beauty. V roku 2016 na trh uviedla špičkový model Prestige 1600 a stanovuje štandard pre moderné soláriá. Za všetkými inováciami, kvalitou aj zariadeniami však stoja v Ergoline ľudia, ktorí dokázali za 30 rokov z ničoho stvoriť jednu z najúspešnejších firiem na svete. A to len vďaka poctivej práci. Tradícia má stále rodinného ducha a hoci je 30 rokov podnikania úctyhodná doba, Ergoline je z pohľadu možností, ktoré dokáže ponúknuť stále mladý. Už dnes totiž pracuje na soláriách budúcnosti. Chcete aj vy prevádzkovať TOP solárium značky Ergoline? Kontaktuje slovenské zastúpenie.

20.12.20173250
Marek skúsenosti

Zdravie a krása:Relax počas sviatkov

Relax v soláriu počas zimy má zdravotné aj estetické výhody!

Marek


Vianočné sviatky a novoročné obdobie začiatku sú dni, kedy svet na pár dní spomalí. Na chvíľu sa zastaví mašinéria povinností a stresu. Tieto dni je vhodné využiť na načerpanie energie do ďalšieho roka, ako aj zlepšenie  zdravia. Možnosť vypnúť, zresetovať sa a „omladnúť“ ponúka solárium. Doprajte si takýto zimný welness sami pre seba. Pomoc pre kĺby a šľachy Solárium už dávno nie je iba o snedo opálenej pokožke. Má preukázateľne dobrý vplyv na kĺby a šľachy. Obzvlášť po cvičení predstavuje spôsob, ako vaše telo aktívne zrelaxuje a výrazne sa uvoľní napätie aj urýchli regenerácia. Solárium je tak možné použiť ako doplnok k zdravému životnému štýlu. Aktivácia kolagénu Kĺby a šľachy omladnú nielen vďaka teplu. Také riešenie ponúka kolagénovy prístroj Beauty Angel od Ergoline. Ergoline spojil dve žiarenia – solárium je umelé a kolagen je prirodné svetlo, presne vlnová dĺžky 633nannometrov. Nesmiernou výhodou je aktivácia kolagénu v tele. Ten je potrebný nielen na správne fungovanie svalov a kĺbov, ale aj na vyrovnanú a hladkú pleť. Prirodzený kolagén redukuje vrásky. „Ide o formu relaxu, ktorá vás zrelaxuje skutočne do hĺbky,“ hovorí Gabriela Justová zo spoločnosti Ergoline. Skvelé na pokožku To, že budete príjemne opálení je jedna vec. Tou druhou je výrazné zlepšenie ochorenia ako psoriáza, alebo bežný ekzém, ktorý zvykne trápiť pleť práve počas chladných zimných mesiacov. Vitamín šťastia Počas zimy sa často sťažujeme na pochmúrnu náladu, že nás nič nebaví, sme ospalí a bez nálady. Jedna z vecí, ktoré môžete proti tejto zimnej apatii urobiť je ísť si zacvičiť, pretože pohybom do tela dostanete endofíny, hormóny šťastia. Tou druhou je návšteva solária. „Ľuďom počas zimy chýba vitamín D, ktorého tvorbu iniciuje slnečné žiarenie, alebo solárium. Tento vitamín nám dodáva nielen optimizmus, ale udržiava aj zdravie svalov, podporuje výkonnosť, zvyšuje elasticitu ciev aj upravuje tlak,“ vysvetľuje Gabriela Justová zo spoločnosti Ergoline. Pred vstupom sa poraďte Na internete sa dnes môžete dočítať o fototype pokožky, o správnom slnení, použití kozmetiky, účinkoch solárií aj rizikách. Gabriela Justová však hovorí, že aj keď si všetko naštudujete, je vhodné pred návštevou solária absolvovať osobnú konzultáciu. „V rámci osobného rozhovoru spoznáte konkrétne modely solárií a aj odbornosť personálu. Je veľmi dôležité, aby vám pracovník poradil prvé dávky minút podľa vašej kože a ich zariadení, prípadne odporučil kozmetiku, či pravidelnosť,“ dodáva Justová. Doprajte si relax, oddych a kúsok pohody sami pre seba a nechajte sa rozmaznávať počas chladných dní v soláriu. Využite skvelú možnosť zrelaxovať v soláriách Ergoline. Navštívte nás od 9.00 do 21.00. Máme otvorené aj medzi sviatkami. Nájdete nás na: Solárne štúdio Ergoline na Bohrovej 1 v Bratislave. Navštívte nás na Facebooku, alebo ešte lepšie osobne. Solárne štúdio Ergoline na Jégeho ulici v Bratislave. Pozrite si náš Facebook a a pre ľahšiu orientáciu aj mapu, kde nás nájdete.

19.12.20173578
Marek skúsenosti

Zdravie a krása:Najkrajšie Vianoce

Praktický návod, ako nepribrať počas Vianoc

Marek


Cvičenie vo fitku sa väčšine z nás spája s potrebou schudnúť alebo si vytvarovať postavu. A Vianoce sa zase spájajú s dobrým jedlom, lenivými ránami a posedávaním na návštevách alebo pred telkou. Preto je častou otázkou našich cvičeniek: „Ako počas Vianoc nepribrať späť to, čo som za celé mesiace driny schudla,“ hovorí Viera Ripková - majiteľka FitCurves Petržalka. Prináša samozrejme aj riešenie. Naša odpoveď je jednoduchá Vianoce sú 3 dni, počas ktorých bude fitko zatvorené, ale to neznamená, že máš pohyb zakázaný. Aj cez najhektickejší deň si viete nájsť pol hodinku na prechádzku vo svižnom tempe. Alebo si privstaňte a skočte si zabehať. Ak bude sneh, tak hor sa na svah alebo na bežky. Aj na návštevu k príbuzným môžete prejsť pešo alebo vyjsť pár poschodí pešo a nie výťahom. Na Štefana si zatancujte na zábave, alebo hoci aj v obývačke. Polhodinka pohybu alebo aspoň 10.000 krokov denne je zvládnuteľná dávka aj pre najvyťaženejšie osôbky, chce to len chcieť a nehľadať výhovorky. A ako sa ustrážiť pri slávnostne prestretom stole plnom hojnosti? Dobrá taktika je o výbere menších porcií a zdravších variácií. Kapustnica nemusí byť zasmažená a plná tuku. Ryba nemusí byť vysmažená a zemiakový šalát nemusí plávať v majonéze. Koláče nemusia byť príšerne presladené a len z bielej múky. Prípitok stačí jeden a nie každú polhodinu ďalší. Už nie si dieťa, ktoré musí zjesť všetko čo mu dospeláci naložia. Naber si sama a radšej menej ako kopcom. Ak v hrncoch ostane priveľa pokušenia, tak ho vezmite a obdarujte núdznych vo svojom okolí – v nocľahárňach pre bezdomovcov určite potešíte nejednú hladnú dušu. A keď ani táto taktika nezabráni kilečku navyše, tak sa zbytočne netrápte. Veď Vianoce sú len raz v roku a máš zvyšných 362 dní, kedy zhrešiť nemusíš a dostaneš hmotnosť späť pod kontrolu. „Vo FitCurves sme spolu s našimi šikovnými členkami pripravili receptár sladkých aj slaných dobrôt, s ktorými bude priberanie ťažšie. A tiež budeme súťažiť a hľadať hrdinku, ktorá počas Vianoc nepriberie😊 Motivácia „verejného prísľubu“ a zverejnenia hmotnosti „pred a po“ ohromne zaberá!“ upozorňuje Viera Ripková a dopĺňa:  „Tie dámy, ktoré to proste „nedajú“, tak sa okrem cvičenia budú môcť už v januári zapojiť do Programu regulácie hmotnosti. Počas 9-tich týždňov dostanú návod ako zdravo schudnúť bez drastických a dlhotrvajúcich diét a hlavne, ako si vytúženú hmotnosť cvičením a rozumným stravovaním udržať. Takže, nebojme sa Vianoc! Sú to krásne sviatky, užime si ich v dostatku ale s mierou! Hlavne na tanieri. Prijímať a rozdávať lásku môžeme bez obmedzení. Z dobrých skutkov a objatí sa nepriberá!

05.12.20179959
Joli skúsenosti

Rodina:

Porovnanie telefónov Xiaomi vs. iPhone

Joli Joli


Výber nového telefónu môže byť pomerne náročnou úlohou, o to viac v súčasnosti, keď je na trhu naozaj veľký výber telefónov rôznych značiek. V nasledujúcom článku sa zameriame na komparáciu telefónov Xiaomi vs. iPhone, ktoré sú produktami tých najväčších a najznámejších spoločností na svete. Pri výbere nového telefónu si zvyknú ľudia hľadať rôzne informácie na internete, no je veľmi ťažké vedieť, komu dôverovať. Verní zákazníci niektorých značiek píšu články na rôznych blogoch, ktoré vysvetľujú, prečo je ich obľúbená značka najlepšia. Takéto názory sú však často príliš subjektívne. Preto je lepšie preskúmať niektoré neosobné recenzie o daných telefónoch a neuponáhľať sa pri rozhodovaní. Spoločnosť Xiaomi Najlepšie telefóny od Xiaomi majú pomerne prijateľné ceny a zároveň pôsobivé špecifikácie, takže niet divu, že sa čínska spoločnosť vo svete stáva čoraz známejšou. Spoločnosť je v súčasnosti jedným z hlavných hráčov v Európe vďaka agresívnemu určovaniu cien. Dôvtipní kupujúci telefónov vnímajú značku ako spôsob, ako získať zariadenie s najnovším dizajnom a špičkovými špecifikáciami bez zbytočného preplácania. Xiaomi predáva svoje telefóny pod tromi značkami: Mi, Redmi a Pocophone. Mi má tendenciu byť jeho hlavnou značkou strednej triedy, zatiaľ čo Xiaomi Redmi a Pocophone sú jej rozpočtovými radami.  Spoločnosť Apple Americká spoločnosť Apple už dlhé roky patrí medzi tie najlepšie a najväčšie na trhu. Každoročne v septembri organizuje významnú konferenciu roka “Apple event”, kde predstavuje svoje najväčšie novinky. Na poslednej konferencii boli, okrem iných produktov, predstavené aj aktuálne najnovšie modely iPhonov – iPhone 11, iPhone 11 Pro a Pro Max. Spoločnosť sa snaží každoročne svoje modely vylepšovať rôznymi funkciami a príslušenstvom. Pri týchto modeloch, okrem väčšieho rozlíšenia zadnej a prednej kamery, všetky s rozlíšením 12 megapixelov, pribudla aj vylepšená funkcia nočného fotenia či možnosť širokouhlého fotografovania. V nových smartfónoch vydrží batéria podľa slov Apple o 4-5 hodín dlhšie ako predtým. Porovnanie telefónov Xiaomi vs. iPhone Pri porovnaní telefónov týchto dvoch značiek je už na prvý pohľad každému jasné, že v rámci oboch spoločností ide o vysoko kvalitné produkty, za ktoré sa nemusia určite hanbiť. Napriek tomu, že spoločnosť Xiaomi sa pravdepodobne drží na dizajnérskych plášťoch spoločnosti Apple, sú smartfóny spoločnosti, ako napríklad telefón Redmi a Redmi Note, kľúčové faktory rastu spoločnosti. Rast, ktorý sľubuje, že spoločnosť sa stane ešte väčšou, najmä keď Xiaomi začína svoju plánovanú expanziu do Brazílie a prípadne na ďalšie západné trhy. Spoločnosť Xiaomi má veľa skvelých ponúk, z ktorých väčšina je v niektorých špecifikáciách porovnateľná s Apple alebo dokonca lepšia ako najnovší iPhone. Ale okrem lepšieho naplnenia a oveľa širšieho výberu zariadení je ďalšou konkurenčnou výhodou produktov Xiaomi ich výhodná cena. Avšak netreba zabúdať, že spoločnosť Apple a jej smartfóny majú vo svete veľké množstvo skalných zákazníkov, ktorým nevadí priplatiť si za produkty, keďže sú so značkou stotožnení a sú jej verní.   

02.04.2020296
IvanaD skúsenosti

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

IvanaD


Služba Moja firma na Googli ponúka rôzne možnosti ako osloviť a získať nových zákazníkov najmä pre menšie a stredne veľké firmy. Aby ste ako firma tieto výhody efektívne využili, je potrebné vhodne vyplniť váš firemný profil, ktorý sa bude po overení zobrazovať na prvej stránke vo vyhľadávači aj na Google mapách. V minulom článku sme sa zamerali hlavne na možnosť pridávania aktuálnych informácií prostredníctvom rôznych príspevkov, ktoré sa v profile firmy môžu zobrazovať. Teraz sa zameriame viac na to, ako efektívne vyplniť profil firmy podľa toho čo a kde ponúkate.  Čo nesmie v profile chýbať? Samozrejmosťou je názov firmy, kontaktné údaje a kategória, v ktorej firma svoje produkty a služby ponúka. V prípade kamenných prevádzok nesmie chýbať adresa, resp. adresy jednotlivých prevádzok. Vďaka tomu sa zobrazí profil aj na Google mape, keď budú zákazníci vyhľadávať produkty a služby v danej lokalite. Okrem toho je vhodné doplniť aj telefónne čísla, ktoré umožnia potenciálnym zákazníkom kontaktovať vás hneď ako sa váš profil zobrazí vo vyhľadávaní. Pre majiteľov kamenných predajní či servisov je v rámci marketingu vhodné pridať otváraciu dobu, aby sa mohli potenciálny zákazníci podľa toho zariadiť. Ak pôsobíte iba v určitej lokalite, napríklad v prípade servisných či doručovacích služieb, môžete využiť možnosť pridania obsluhovaných oblastí. Môžu to byť štáty, okresy, mestá, či len mestské časti. Pre firmy a podnikateľov ktorý prevádzkujú aj svoje webové stránky nechýba možnosť pridania adresy firemného webu. V prípade e-shopov, poskytovateľov rôznych internetových služieb, webdizajnérov a podobne, je táto možnosť v rámci efektívneho marketingu nevyhnutná. Okrem adresy webu je možné pridávať aj ďalšie odkazy, ako napríklad objednávky, stretnutia či rezervácie. Tieto možnosti však závisia od konkrétnej kategórie podnikania. Ďaľšou zaujímavou položkou sú Atribúty. Jedná sa síce o voliteľnú položku, ale odporúčame ju vyplniť, pretože informujú zákazníkov o službách navyše, ktoré im môžete ponúknuť. Môžete ich informovať napríklad o tom, či sú vaše priestory bezbariérové, aké spôsoby platby akceptujete, či je v rámci prevádzky možnosť Wi-Fi free pripojenia a podobne. Toto sú informácie, ktoré neskôr veľmi pomôžu v ešte lepšej navigácii ku vám. Zlepšite SEO svojho profilu Pre čo najlepšiu optimalizáciu pre vyhľadávače(SEO) profilu je v ponuke aj možnosť pridať krátky popis vašej firmy. Mal by obsahovať informácie, ktoré môžu byť zaujímavé alebo dôležité pre vašich zákazníkov. Môže to byť napríklad stručný popis toho čo ponúkate, alebo aká je vaša história. Popis by mal obsahovať hlavne kľúčové slová, ktoré pomôžu zlepšiť viditeľnosť a umiestnenie vášho profilu vo vyhľadávaní. Nepridávajte však do popisu akciové ponuky, či ceny. Na to slúži špeciálna položka profilu Príspevky. Okrem popisu firmy môžete pridávať aj konkrétne produkty a služby, ktoré máte v ponuke a mohli by byť zaujímavé pre potenciálnych zákazníkov. Vytvoriť jednotlivé položky je jednoduché. V prípade produktov je nutné iba pridať fotografiu, kategóriu a názov produktu. Ostatné položky sú voliteľné. Pre zlepšenie SEO je však výhodné zadať aj popis produktu, ktorý by mal obsahovať vhodné kľúčové slová. Podobne je to aj v prípade služieb, ktoré ponúkate. Tu stačí zadať názov služby s použitím kľúčových slov. Cena a popis služby nie sú nutné, ale v prípade popisu platí to isté, čo pri produktoch. Použitím správnych kľúčových slov zvýšite SEO celého profilu. Pri zadávaní služby je možné pridať aj ďalšie kategórie podnikania. Môže sa stať, že v preddefinovaných kategóriách nenájdete všetky služby, ktoré ponúkate,  Google však postupne kategórie optimalizuje a dopĺňa.  Preto by ste mali čo najpresnejšie doplniť nazvy podslužieb v jednotlivych kategóriach. Aj tieto položky totiž zlepšujú vyhľadávanievašej prevádzky. Samozrejmosťou sú aj fotografie a videá, ktoré môžete zoradiť podľa toho čo na nich je: interiéry či exteriéry vašej firmy, vaše predajne, alebo aj tím vašich pracovníkov. Všetky tieto možnosti sa dajú rôzne kombinovať. Ich výber a použitie záleží na samotnom podnikaní. Separátnou kapitolou je používanie príspevkov - ktoré Google začal zobrazovať na čoraz viac miestach. Viac o príspevkoch nájdete v separátnom článku.  Pre niekoho môže byť vyplnenie profilu hračkou. Ale ak si na to sami netrúfate, alebo chcete mať istotu, aby bol vyplnený správne a na vysokej úrovni, neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk a  využiť naše služby. V zariadim.sk sa marketingu a nastavovaniu optimalizácie pre vyhľadávače venujeme profesionálne, o čom svedčia aj recenzie našich spokojných zákazníkov. Staňte sa aj vy jedným z nich a dostante svoje podnikanie na prvé priečky vo vyhľadávaní!

26.03.20201120
IvanaD skúsenosti

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

IvanaD


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.  

18.03.20201292
Tajomstvo úspechu spoločnosti Ergoline

Zdravie a krása:Relax počas sviatkov

Tajomstvo úspechu spoločnosti Ergoline

Marek


Najväčšie percento podnikov skrachuje do piatich rokov. Ak sa niekto udrží na trhu je jasné, že poskytuje kvalitu, dobré služby a klienti sú s ním spokojní. Ak niekto oslavuje 30 rokov, je to znak výnimočnosti. Od nápadu po prvé solárium Spoločnosť Ergoline začínala v Nemecku ako rodinný podnik a v rukách jednej rodiny ostal dones. Ide o rodinné striebro, ktoré sa začalo kovať v roku 1969, kedy ho založili bratia Walter a Josef Kratz spolu so svojim švagrom Günterom Kuttigom. Vtedy sa ich podnik volal JK Saunabau GmbH. Už šesť rokov od založenia sa z rodinného biznisu stala firma, ktorá začala vyvíjať vlastné solária a 25. marca 1989 sa po prvýkrát zrodilo solárium značky Ergoline. Od samého začiatku si firma dala záležať na kvalitnej technickej úrovni, úplne novom dizajne, či komforte. No dôraz bol kladený predovšetkým na ergonomický tvar základne, odkiaľ vzišlo aj pomenovanie Ergoline. Tak sa začal rodiť biznis, ktorý sa stal jednou z najváženejších značiek solárií na svete. Do sveta vďaka Ergoline 500 a 600 Veľký úspech spoločnosti Ergoline a rýchly rozvoj na svetové trhy nastal októbri 1996, keď spoločnosť JK predstavila modely Ergoline 500 a 600. Práve tie prelomili koncept národnej firmy a stali sa celosvetovým fenoménom, ktorý určoval trendy počas najbližších rokov. Nadčasový dizajn, vysoká úroveň servisu a údržby, intenzívny výkon pri opaľovaní, jednoduchá obsluha a kvalita bez kompromisov. Tieto parametre si drží značka Ergoline dodnes a garantuje ich v štúdiách po celom svete. Opaľovanie ako wellness zážitok Spoločnosť naďalej rástla a vyvinula špičkové produkty radu Avantgarde, Open Sun, Prestige, Balance a Sun Angel. Napriek tomu, že podmienky na trhu sa stávajú stále náročnejšími, s každým novým sortimentom spotrebičov boli zavedené inovácie na zvýšenie bezpečnosti, výkonu a komfortu používateľov. Niekoľko komfortných funkcií premenilo opaľovanie v posledných rokoch na čoraz relaxačnejší wellness zážitok. Nezastaviteľné inovácie Spoločnosť Ergoline neustále vylepšuje svoje modely a prichádza s novými svetelnými technológiami ako sú svetelné LED diódy Hybrid Performance a Beauty. V roku 2016 na trh uviedla špičkový model Prestige 1600 a stanovuje štandard pre moderné soláriá. Za všetkými inováciami, kvalitou aj zariadeniami však stoja v Ergoline ľudia, ktorí dokázali za 30 rokov z ničoho stvoriť jednu z najúspešnejších firiem na svete. A to len vďaka poctivej práci. Tradícia má stále rodinného ducha a hoci je 30 rokov podnikania úctyhodná doba, Ergoline je z pohľadu možností, ktoré dokáže ponúknuť stále mladý. Už dnes totiž pracuje na soláriách budúcnosti. Chcete aj vy prevádzkovať TOP solárium značky Ergoline? Kontaktuje slovenské zastúpenie.

20.12.20173250
Relax v soláriu počas zimy má zdravotné aj estetické výhody!

Zdravie a krása:Relax počas sviatkov

Relax v soláriu počas zimy má zdravotné aj estetické výhody!

Marek


Vianočné sviatky a novoročné obdobie začiatku sú dni, kedy svet na pár dní spomalí. Na chvíľu sa zastaví mašinéria povinností a stresu. Tieto dni je vhodné využiť na načerpanie energie do ďalšieho roka, ako aj zlepšenie  zdravia. Možnosť vypnúť, zresetovať sa a „omladnúť“ ponúka solárium. Doprajte si takýto zimný welness sami pre seba. Pomoc pre kĺby a šľachy Solárium už dávno nie je iba o snedo opálenej pokožke. Má preukázateľne dobrý vplyv na kĺby a šľachy. Obzvlášť po cvičení predstavuje spôsob, ako vaše telo aktívne zrelaxuje a výrazne sa uvoľní napätie aj urýchli regenerácia. Solárium je tak možné použiť ako doplnok k zdravému životnému štýlu. Aktivácia kolagénu Kĺby a šľachy omladnú nielen vďaka teplu. Také riešenie ponúka kolagénovy prístroj Beauty Angel od Ergoline. Ergoline spojil dve žiarenia – solárium je umelé a kolagen je prirodné svetlo, presne vlnová dĺžky 633nannometrov. Nesmiernou výhodou je aktivácia kolagénu v tele. Ten je potrebný nielen na správne fungovanie svalov a kĺbov, ale aj na vyrovnanú a hladkú pleť. Prirodzený kolagén redukuje vrásky. „Ide o formu relaxu, ktorá vás zrelaxuje skutočne do hĺbky,“ hovorí Gabriela Justová zo spoločnosti Ergoline. Skvelé na pokožku To, že budete príjemne opálení je jedna vec. Tou druhou je výrazné zlepšenie ochorenia ako psoriáza, alebo bežný ekzém, ktorý zvykne trápiť pleť práve počas chladných zimných mesiacov. Vitamín šťastia Počas zimy sa často sťažujeme na pochmúrnu náladu, že nás nič nebaví, sme ospalí a bez nálady. Jedna z vecí, ktoré môžete proti tejto zimnej apatii urobiť je ísť si zacvičiť, pretože pohybom do tela dostanete endofíny, hormóny šťastia. Tou druhou je návšteva solária. „Ľuďom počas zimy chýba vitamín D, ktorého tvorbu iniciuje slnečné žiarenie, alebo solárium. Tento vitamín nám dodáva nielen optimizmus, ale udržiava aj zdravie svalov, podporuje výkonnosť, zvyšuje elasticitu ciev aj upravuje tlak,“ vysvetľuje Gabriela Justová zo spoločnosti Ergoline. Pred vstupom sa poraďte Na internete sa dnes môžete dočítať o fototype pokožky, o správnom slnení, použití kozmetiky, účinkoch solárií aj rizikách. Gabriela Justová však hovorí, že aj keď si všetko naštudujete, je vhodné pred návštevou solária absolvovať osobnú konzultáciu. „V rámci osobného rozhovoru spoznáte konkrétne modely solárií a aj odbornosť personálu. Je veľmi dôležité, aby vám pracovník poradil prvé dávky minút podľa vašej kože a ich zariadení, prípadne odporučil kozmetiku, či pravidelnosť,“ dodáva Justová. Doprajte si relax, oddych a kúsok pohody sami pre seba a nechajte sa rozmaznávať počas chladných dní v soláriu. Využite skvelú možnosť zrelaxovať v soláriách Ergoline. Navštívte nás od 9.00 do 21.00. Máme otvorené aj medzi sviatkami. Nájdete nás na: Solárne štúdio Ergoline na Bohrovej 1 v Bratislave. Navštívte nás na Facebooku, alebo ešte lepšie osobne. Solárne štúdio Ergoline na Jégeho ulici v Bratislave. Pozrite si náš Facebook a a pre ľahšiu orientáciu aj mapu, kde nás nájdete.

19.12.20173578

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Ako odbúrať stres a zlepšiť si emocionálne zdravie?

Zdravie a krása:Do leta budem fit

Ako odbúrať stres a zlepšiť si emocionálne zdravie?

FitCurves Ružinov FitCurves… Zdravie a krása


Podľa mnohých článkov „vedci“ zaradili soláriá na zoznam rovnako nebezpečných likvidátorov zdravia ako arzén tabakový priemysel.  Médiá sa predbiehajú vo vyvolaní paniky, no problémom je, že objektívne informácie nepodávajú, zdroje a súčasné výskumy chýbajú. Preto sme oslovili Ing. Gabriela Justovú, ktorá pracuje so soláriami niekoľko rokov, aby povedala, či je pre telo solárium bezpečné a nakoľko nás ohrozuje. Solárium je bezpečné ako slnko Mnohé súčasné články v médiách sa tvária ako nové zaručené informácie, no pritom len recyklujú zistenia, ktoré už dávno neplatia. Neprinášajú nič nové, ich úlohou je akoby len vydesiť a vyvolať senzáciu. Aká je pravda? „Mnohé správy uvádzajú, že soláriá boli vybrané skupinou francúzskych vedcov a označené ako zariadenia, pri ktorých existujú náznaky, že zvyšujú rakovinu kože. No zabúda sa povedať, že do rovnakej skupiny bolo zaradené aj bežné prírodné slnečné svetlo,“ vysvetľuje G. Justová zo spoločnosti Ergoline. To znamená, že vystavovať by ste sa nemali ani bežnému slnku a na dovolenku na pláži rovno zabudnúť.  Už od roku 1992 odporúčajú tisíce lekárov primerané opaľovanie pre množstvo zdravotných výhod. Faktom je, že veľký počet významných vitamín D odborníkov – expertov, sú presvedčení, že prínosy zo slnečného žiarenia, riziko ďaleko prevyšujú. Ako je to naozaj s tými vedeckým štúdiami? Už sme si zvykli na články plné informácií, ako americkí, anglickí, holandskí, akýkoľvek vedci objavili šokujúce zistenia. Presne takéto správy často uvádzajú zavádzajúce štatistiky, že SOLÁRIÁ zvyšujú riziko melanómu a rakoviny o 75%. „Toto číslo vychádza zo štúdie s pochybnými metódami. Autor štúdie sám uznal, že faktory, ako slnko a citlivosť na slnko nebolo zohľadnené. Aj v prípade, že by štúdie boli správne, neznamená to, že 75% užívateľov  solária, ochorie na  melanóm. To znamená, že ich relatívne riziko je vyššie,“ hovorí G. Justová a dodáva: „Keďže sa jedná o relatívne riziko, percentuálny nárast, ktorý vyzerá vysoký, je v skutočnosti malé zvýšenie rizika, ak pôvodné riziko je veľmi nízke. Ak chcete dať iný príklad pre použitie svojho ročného rizika vážnej dopravnej nehody je 0,013%. Ak je riziko zvyšuje sa o 75%, to by bolo 0,023% . Ide o percentuálny podiel v relatívnych číslach.“ Nové soláriá zamedzujú spáleniu Informácie, ktoré súčasné médiá ignorujú úplne, sú o technologickom vývoji, ktorým soláriá prešli. Nový koncept optimalizovaného výkonu stanovuje nové štandardy v oblasti solárií a vykazuje výrazne lepšie výsledky opaľovania bez zvýšeného rizika spálenia. „Všetky soláriá so známkou Optimized Performance sú optimalizované na európsku normu EN-Norm 0,3 W/m2 (Erytherm). Tieto zariadenia majú v typovom označení „S“. Boli pri nich dosiahnuté výrazne lepšie výsledky pri opaľovaní,“ hovorí G. Justová a udáva príklad: „Neopálená osoba (typ pokožky 3) sa v optimalizovanom 0,3 soláriu má k dispozícii cca 10 minút na tvorbu nového pigmentu pred dosiahnutím hranice rizika spálenia. V 0,6 soláriu len cca 3 minúty. To znamená, v optimalizovanom 0,3 soláriu má pokožka na tvorbu nového pigmentu trikrát viac času.“ V praxi to znamená trikrát viac pigmentu, ktorý môže stmavnúť bez nebezpečenstva spálenia. Technológie sa posúvajú dopredu a tak dnes spálenie v soláriu prakticky nehrozí a riziko vzniku rakoviny kože sa nezvyšuje viac, ako pri vystavovaní pokožky bežnému slnečnému žiareniu. V ďalšom článku si povieme o zásadách správneho opaľovania v soláriu.

31.05.20164225

Funkčné oblečenie na leto vie chladiť a chrániť pred ochoreniami

Zdravie a krása:Striebrovo vašich šatách

Funkčné oblečenie na leto vie chladiť a chrániť pred ochoreniami

Marek Zdravie a krása


Podľa mnohých článkov „vedci“ zaradili soláriá na zoznam rovnako nebezpečných likvidátorov zdravia ako arzén tabakový priemysel.  Médiá sa predbiehajú vo vyvolaní paniky, no problémom je, že objektívne informácie nepodávajú, zdroje a súčasné výskumy chýbajú. Preto sme oslovili Ing. Gabriela Justovú, ktorá pracuje so soláriami niekoľko rokov, aby povedala, či je pre telo solárium bezpečné a nakoľko nás ohrozuje. Solárium je bezpečné ako slnko Mnohé súčasné články v médiách sa tvária ako nové zaručené informácie, no pritom len recyklujú zistenia, ktoré už dávno neplatia. Neprinášajú nič nové, ich úlohou je akoby len vydesiť a vyvolať senzáciu. Aká je pravda? „Mnohé správy uvádzajú, že soláriá boli vybrané skupinou francúzskych vedcov a označené ako zariadenia, pri ktorých existujú náznaky, že zvyšujú rakovinu kože. No zabúda sa povedať, že do rovnakej skupiny bolo zaradené aj bežné prírodné slnečné svetlo,“ vysvetľuje G. Justová zo spoločnosti Ergoline. To znamená, že vystavovať by ste sa nemali ani bežnému slnku a na dovolenku na pláži rovno zabudnúť.  Už od roku 1992 odporúčajú tisíce lekárov primerané opaľovanie pre množstvo zdravotných výhod. Faktom je, že veľký počet významných vitamín D odborníkov – expertov, sú presvedčení, že prínosy zo slnečného žiarenia, riziko ďaleko prevyšujú. Ako je to naozaj s tými vedeckým štúdiami? Už sme si zvykli na články plné informácií, ako americkí, anglickí, holandskí, akýkoľvek vedci objavili šokujúce zistenia. Presne takéto správy často uvádzajú zavádzajúce štatistiky, že SOLÁRIÁ zvyšujú riziko melanómu a rakoviny o 75%. „Toto číslo vychádza zo štúdie s pochybnými metódami. Autor štúdie sám uznal, že faktory, ako slnko a citlivosť na slnko nebolo zohľadnené. Aj v prípade, že by štúdie boli správne, neznamená to, že 75% užívateľov  solária, ochorie na  melanóm. To znamená, že ich relatívne riziko je vyššie,“ hovorí G. Justová a dodáva: „Keďže sa jedná o relatívne riziko, percentuálny nárast, ktorý vyzerá vysoký, je v skutočnosti malé zvýšenie rizika, ak pôvodné riziko je veľmi nízke. Ak chcete dať iný príklad pre použitie svojho ročného rizika vážnej dopravnej nehody je 0,013%. Ak je riziko zvyšuje sa o 75%, to by bolo 0,023% . Ide o percentuálny podiel v relatívnych číslach.“ Nové soláriá zamedzujú spáleniu Informácie, ktoré súčasné médiá ignorujú úplne, sú o technologickom vývoji, ktorým soláriá prešli. Nový koncept optimalizovaného výkonu stanovuje nové štandardy v oblasti solárií a vykazuje výrazne lepšie výsledky opaľovania bez zvýšeného rizika spálenia. „Všetky soláriá so známkou Optimized Performance sú optimalizované na európsku normu EN-Norm 0,3 W/m2 (Erytherm). Tieto zariadenia majú v typovom označení „S“. Boli pri nich dosiahnuté výrazne lepšie výsledky pri opaľovaní,“ hovorí G. Justová a udáva príklad: „Neopálená osoba (typ pokožky 3) sa v optimalizovanom 0,3 soláriu má k dispozícii cca 10 minút na tvorbu nového pigmentu pred dosiahnutím hranice rizika spálenia. V 0,6 soláriu len cca 3 minúty. To znamená, v optimalizovanom 0,3 soláriu má pokožka na tvorbu nového pigmentu trikrát viac času.“ V praxi to znamená trikrát viac pigmentu, ktorý môže stmavnúť bez nebezpečenstva spálenia. Technológie sa posúvajú dopredu a tak dnes spálenie v soláriu prakticky nehrozí a riziko vzniku rakoviny kože sa nezvyšuje viac, ako pri vystavovaní pokožky bežnému slnečnému žiareniu. V ďalšom článku si povieme o zásadách správneho opaľovania v soláriu.

03.05.20169355

Milan Skokan

1 264

posilnovanie

veľmi dobre vybavená posilňovňa (nové stroje, telocvičňa) , príjemný personál.

Fitclub Bezinka
Fitclub Bezinka
5/5 29 hodnotení

AndreaA

1 433

Kozmetika - relaxácia

Vždy sa viete dohodnúť na vhodnom termíne, s ústretovým a flexibilným…

Kozmetický salón…
5/5 13 hodnotení

Bozka

1 224

Program regulácie hmotnosti…

Členkou FitCurves som od roku 2014. Predtým som cvičila nepravidelne a zle sa…

FitCurves Petržalka
FitCurves Petržalka
4.6/5 72 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím