AKTUÁLNE
AKTUÁLNE
Zdravie a krása:Jarné inšpirácie
Čo tak, pripraviť sa na leto v hybridnom soláriu ?
Hybrid Performance LED - technológia je nová, jedinečná kombinácia klasického UV žiarenia, teda UV žiarenia ako ho poznáme a červeného beauty light svetla, ktorá umožňuje mimoriadne krásne a prirodzené opaľovanie a súčasnú starostlivosť o pleť. Naštartujte pokožku Tento inteligentný svetelný výkon je v súčasnosti najnovšou technológiou, samozrejme od Ergoline, kde ide o kombináciu intenzívneho - opaľovacieho UV žiarenia a vyživujúceho beauty svetla, aj v oblasti tváre – vysokotlakovej výbojky, čo je vo svete jedinečné. Ideálna kombinácia, ktorá pokožku príjemne naštartuje, pripraví na slnko a zároveň ju aj zvláčni a posilní. Dôležité je pritom dbať aj na správnu kozmetiku. Tu sa mnoho ľudí však dopúšťa závažných chýb a to tým, že používajú do solárií, kozmetiku určenú na prírodné slnko. Ideálna dvojkombinácia Hybridné solária kombinujú opaľovanie s terapiou kolagénom. Ten je pre pokožku a jej zdravie veľmi dôležitý. Výrobcovia solárnej kozmetiky, podľa motta: "Zhnednutie bez následkov," priniesli na trh, súčasne s možnosťou hybridného opaľovania, špeciálnu kozmetiku C2– s individuálne namiešanými účinnými látkami. Jej cieľom je vytvoriť v pokožke optimálne podmienky na rýchle a intenzívne zhnednutie a zároveň dosiahnutú hnedosť, si čo najdlhšie udržať. Pri opaľovaní v soláriu nejde o ochranu pred svetelnými lúčmi, to by bolo skôr kontraproduktívne, ale o účinnosť zhnednutia a pred, počas a po opaľovaní zabezpečiť koži prísun všetkých látok, ktoré počas opaľovania stráca. Tým sa zabráni poškodeniu kože a posilní pozitívny účinok. Bežné výrobky sú preto vhodné len čiastočne, nakoľko nezohľadňujú všetky osobitosti pokožky vystavenej opaľovaniu v soláriu. Solárna alebo hybridná kozmetika je preto, priam žiaducim doplnkom opaľovania. Viac info na www.kozmetika-ergoline.sk . Pripravte sa na leto v soláriách Ergoline. Navštívte nás od 9.00 do 21.00. Nájdete nás na: Solárne štúdio Ergoline na Bohrovej 1 v Bratislave. Navštívte nás na Facebooku, alebo ešte lepšie osobne. Solárne štúdio Ergoline na Jégeho ulici v Bratislave. Pozrite si náš Facebook a a pre ľahšiu orientáciu aj mapu, kde nás nájdete.
30.04.201829847Zdravie a krása:Relax počas sviatkov
Tajomstvo úspechu spoločnosti Ergoline
Najväčšie percento podnikov skrachuje do piatich rokov. Ak sa niekto udrží na trhu je jasné, že poskytuje kvalitu, dobré služby a klienti sú s ním spokojní. Ak niekto oslavuje 30 rokov, je to znak výnimočnosti. Od nápadu po prvé solárium Spoločnosť Ergoline začínala v Nemecku ako rodinný podnik a v rukách jednej rodiny ostal dones. Ide o rodinné striebro, ktoré sa začalo kovať v roku 1969, kedy ho založili bratia Walter a Josef Kratz spolu so svojim švagrom Günterom Kuttigom. Vtedy sa ich podnik volal JK Saunabau GmbH. Už šesť rokov od založenia sa z rodinného biznisu stala firma, ktorá začala vyvíjať vlastné solária a 25. marca 1989 sa po prvýkrát zrodilo solárium značky Ergoline. Od samého začiatku si firma dala záležať na kvalitnej technickej úrovni, úplne novom dizajne, či komforte. No dôraz bol kladený predovšetkým na ergonomický tvar základne, odkiaľ vzišlo aj pomenovanie Ergoline. Tak sa začal rodiť biznis, ktorý sa stal jednou z najváženejších značiek solárií na svete. Do sveta vďaka Ergoline 500 a 600 Veľký úspech spoločnosti Ergoline a rýchly rozvoj na svetové trhy nastal októbri 1996, keď spoločnosť JK predstavila modely Ergoline 500 a 600. Práve tie prelomili koncept národnej firmy a stali sa celosvetovým fenoménom, ktorý určoval trendy počas najbližších rokov. Nadčasový dizajn, vysoká úroveň servisu a údržby, intenzívny výkon pri opaľovaní, jednoduchá obsluha a kvalita bez kompromisov. Tieto parametre si drží značka Ergoline dodnes a garantuje ich v štúdiách po celom svete. Opaľovanie ako wellness zážitok Spoločnosť naďalej rástla a vyvinula špičkové produkty radu Avantgarde, Open Sun, Prestige, Balance a Sun Angel. Napriek tomu, že podmienky na trhu sa stávajú stále náročnejšími, s každým novým sortimentom spotrebičov boli zavedené inovácie na zvýšenie bezpečnosti, výkonu a komfortu používateľov. Niekoľko komfortných funkcií premenilo opaľovanie v posledných rokoch na čoraz relaxačnejší wellness zážitok. Nezastaviteľné inovácie Spoločnosť Ergoline neustále vylepšuje svoje modely a prichádza s novými svetelnými technológiami ako sú svetelné LED diódy Hybrid Performance a Beauty. V roku 2016 na trh uviedla špičkový model Prestige 1600 a stanovuje štandard pre moderné soláriá. Za všetkými inováciami, kvalitou aj zariadeniami však stoja v Ergoline ľudia, ktorí dokázali za 30 rokov z ničoho stvoriť jednu z najúspešnejších firiem na svete. A to len vďaka poctivej práci. Tradícia má stále rodinného ducha a hoci je 30 rokov podnikania úctyhodná doba, Ergoline je z pohľadu možností, ktoré dokáže ponúknuť stále mladý. Už dnes totiž pracuje na soláriách budúcnosti. Chcete aj vy prevádzkovať TOP solárium značky Ergoline? Kontaktuje slovenské zastúpenie.
20.12.20175384Zdravie a krása:Relax počas sviatkov
Relax v soláriu počas zimy má zdravotné aj estetické výhody!
Vianočné sviatky a novoročné obdobie začiatku sú dni, kedy svet na pár dní spomalí. Na chvíľu sa zastaví mašinéria povinností a stresu. Tieto dni je vhodné využiť na načerpanie energie do ďalšieho roka, ako aj zlepšenie zdravia. Možnosť vypnúť, zresetovať sa a „omladnúť“ ponúka solárium. Doprajte si takýto zimný welness sami pre seba. Pomoc pre kĺby a šľachy Solárium už dávno nie je iba o snedo opálenej pokožke. Má preukázateľne dobrý vplyv na kĺby a šľachy. Obzvlášť po cvičení predstavuje spôsob, ako vaše telo aktívne zrelaxuje a výrazne sa uvoľní napätie aj urýchli regenerácia. Solárium je tak možné použiť ako doplnok k zdravému životnému štýlu. Aktivácia kolagénu Kĺby a šľachy omladnú nielen vďaka teplu. Také riešenie ponúka kolagénovy prístroj Beauty Angel od Ergoline. Ergoline spojil dve žiarenia – solárium je umelé a kolagen je prirodné svetlo, presne vlnová dĺžky 633nannometrov. Nesmiernou výhodou je aktivácia kolagénu v tele. Ten je potrebný nielen na správne fungovanie svalov a kĺbov, ale aj na vyrovnanú a hladkú pleť. Prirodzený kolagén redukuje vrásky. „Ide o formu relaxu, ktorá vás zrelaxuje skutočne do hĺbky,“ hovorí Gabriela Justová zo spoločnosti Ergoline. Skvelé na pokožku To, že budete príjemne opálení je jedna vec. Tou druhou je výrazné zlepšenie ochorenia ako psoriáza, alebo bežný ekzém, ktorý zvykne trápiť pleť práve počas chladných zimných mesiacov. Vitamín šťastia Počas zimy sa často sťažujeme na pochmúrnu náladu, že nás nič nebaví, sme ospalí a bez nálady. Jedna z vecí, ktoré môžete proti tejto zimnej apatii urobiť je ísť si zacvičiť, pretože pohybom do tela dostanete endofíny, hormóny šťastia. Tou druhou je návšteva solária. „Ľuďom počas zimy chýba vitamín D, ktorého tvorbu iniciuje slnečné žiarenie, alebo solárium. Tento vitamín nám dodáva nielen optimizmus, ale udržiava aj zdravie svalov, podporuje výkonnosť, zvyšuje elasticitu ciev aj upravuje tlak,“ vysvetľuje Gabriela Justová zo spoločnosti Ergoline. Pred vstupom sa poraďte Na internete sa dnes môžete dočítať o fototype pokožky, o správnom slnení, použití kozmetiky, účinkoch solárií aj rizikách. Gabriela Justová však hovorí, že aj keď si všetko naštudujete, je vhodné pred návštevou solária absolvovať osobnú konzultáciu. „V rámci osobného rozhovoru spoznáte konkrétne modely solárií a aj odbornosť personálu. Je veľmi dôležité, aby vám pracovník poradil prvé dávky minút podľa vašej kože a ich zariadení, prípadne odporučil kozmetiku, či pravidelnosť,“ dodáva Justová. Doprajte si relax, oddych a kúsok pohody sami pre seba a nechajte sa rozmaznávať počas chladných dní v soláriu. Využite skvelú možnosť zrelaxovať v soláriách Ergoline. Navštívte nás od 9.00 do 21.00. Máme otvorené aj medzi sviatkami. Nájdete nás na: Solárne štúdio Ergoline na Bohrovej 1 v Bratislave. Navštívte nás na Facebooku, alebo ešte lepšie osobne. Solárne štúdio Ergoline na Jégeho ulici v Bratislave. Pozrite si náš Facebook a a pre ľahšiu orientáciu aj mapu, kde nás nájdete.
19.12.20176712Vyhľadávače o ktorých ste možno nikdy nepočuli
Internetový vyhľadávač (ang. search engine) je program, webová stránka, ktorej úlohou je uľahčiť užívateľom nájdenie informácií v sieti. (def. Wikipedia.org). Keď sa povie slovo „ vyhľadávač“, mnohých z nás napadne len jedno a to je GOOGLE. Tento mocný nástroj, ktorý každú sekundu spracuje viac ako 63000 vyhľadávaní, však často pred nami skrýva mnoho ďalších alternatívnych vyhľadávačov, o ktorých ste možno doteraz nepočuli. Niektoré z nich vám však môžu priniesť viac úžitku ako Google, či už ste študent, bežný užívateľ, spotrebiteľ ktorý hľadá produkt, alebo firma práve pre Vás je tento článok. Byť viditeľný vo vyhľadávači znamená byť úspešný na internete Pojem „internetové vyhľadávače“ by sme mohli zhjednodušene rozdeliť medzi fulltextové internetové vyhľadávače, katalógové vyhladávače a meta vyhľadávače. Google postavil svoj úspech na automatickom vyhľadávaní a indexovaní stránok robotmi, Zoznam, Centrum, Atlas, Bing, alebo Yahoo sú zas typické ľuďmi moderované katalógové vyhľadávače. Špecifickým prípadom vyhľadávačov sú tzv. meta-vyhľadávače. Zameriavajú sa na vyhľadávanie iba v meta tagoch webstránok. Tie, ktoré ich neobsahujú, sú jednoducho ignorované. Tieto meta tagy mnohým web stránkam chýbajú a preto je táto technológia indexovania momentálne na ústupe. Napriek tomu, že google je najviac používaný vyhľadávač na svete aj na Slovensku, je vhodné skontrolovať vaše pozície aj na ďalších nástrojoch nakoľko vám môžu priniesť návštevy zdarma. Výhody nástroja GOOGLE? Tento celosvetovo najpoužívanejší internetový vyhľadávač dokáže okrem webových stránok prehľadávať obrázky, diskusné skupiny, vedecké práce, spravodajské informácie, videá a ponuky online predaja pre firmy je extrémne zaujímavé vyhľadávanie v mapách ako aj vyhľadávanie firiem. Google ponúka svoje rozhranie v mnohých jazykoch a jeho popularita je tak veľká, že už dnes slovo googliť predstavuje synonymum vyhľadávania na internete. Okrem toho má vlastný operačný systém Android pomocou ktorého sa snaží prepojiť všetky oblasti života jeho používateľov a to vďaka rôznym aplikáciám ako sú Google Disk, Google Pay, Youtube, Google Maps, Waze, Google docs, Lens, mnohé iné. Google si svoj úspech vypracoval postupne a podľa údajov Statcounter jasne dominuje vo všetkých krajinách a na všetkých zariadeniach. Slovenské katalógové vyhľadávače Katalógové vyhľadávače sú manuálne triedené zoznamy odkazov na webové stránky usporiadané do kategórií podľa druhu odkazu. Medzi najviac obľúbené katalógové vyhľadávače na Slovenskom a Českom trhu sú Zoznam.sk, ktorý je prehľadný, triedený a kontrolovaný katalóg stránok s možnosťou využívania aj emailu. Aktuálne ekonomické spravodajstvo, komentáre a blogy, to ponúka Atlas.sk. Veľmi šikovný pomocník s využitím e-mailu a novinkami zo sveta šoubiznisu a športu je Centrum.sk. Výsledkom registrácie do vyhľadávačov bude vyššia návštevnosť webu, viac zákazníkov a v neposlednom rade vyššie tržby z predaja na internete. Celosvetové katalógové vyhľadávače Od roku 2009 je v Spojených štátoch veľmi obľúbený vyhľadávač Bing.com, ktorý používa až 31% používateľov. Tento vyhľadávač od spoločnosti Microsoft je druhý najpoužívanejší internetový vyhľadávač. Bing vám pomáha premeniť informácie na činy, vďaka čomu je prechod od vyhľadávania k realizácii rýchlejší a jednoduchší. Na treťom mieste sa umiestnil vyhľadávač Yahoo.com, ktorý vlastní americká internetová spoločnosť. Prevádzkuje rovnomenný portál, kde ponúka množstvo služieb. Jednou z najznámejších služieb spoločnosti je e-mailová služba. Zoznam stránok, o ktorých ste možno nikdy nepočuli Existuje množstvo skvelých vyhľadávačov so špecializáciou na knihy, fotky, vedu a mnoho ďalších šikovných informácií. Poďme si niektoré z nich predstaviť. www.science.gov - je americký štátny vyhľadávač ktorý prehľadáva viac ako 60 databáz a viac ako 2 200 vedeckých webových stránok, aby používateľom poskytla prístup k viac ako 200 miliónom strán hodnoverných federálnych vedeckých informácií vrátane výsledkov výskumu a vývoja. https://link.springer.com/ - práve tento vyhľadávač poskytuje výskumníkom prístup k miliónom vedeckých dokumentov z časopisov, kníh, protokolov, referenčných prác a zborníkov. https://www.worldcat.org/ - spojenie tisícok zbierok knižníc na jednom mieste. Presne to Vám ponúka worldcat. Je skvelým zdrojom na nájdenie jedinečných dôveryhodných materiálov, ktoré nenájdete nikde inde ako v knižnici. https://www.base-search.net/ - BASE je jedným z najobjemnejších vyhľadávacích nástrojov na svete, najmä pre akademické webové zdroje. Poskytuje viac ako 240 miliónov dokumentov od viac ako 8 000 poskytovateľov obsahu. K úplným textom približne 60 % indexovaných dokumentov máte prístup zadarmo. http://repec.org/ - vyhľadávač repec vznikol spoločným úsilím stoviek dobrovoľníkov v 102 krajinách na podporu šírenia výskumu v ekonómii a príbuzných vedách. Srdcom projektu je decentralizovaná bibliografická databáza pracovných prác, článkov v časopisoch, kníh, kapitol v knihách a softvérových komponentov, všetko spravované dobrovoľníkmi. Chcete si stiahnuť svoju obľúbenú knihu do PC alebo telefónu? Vyhľadávač https://www.pdfdrive.com/ to dokáže. Nájdite si svoju knihu a stiahnite si ju do formátu PDF, žiadne otravné reklamy, žiadne limity sťahovania. Viac než 80 miliónov e-kníh a to úplne zadarmo. Uľahčite si svoju prácu alebo si zlepšite svoj deň vašou obľúbenou knihou. Tieto vyhľadávače vám s tým pomôžu, nemusíte nikam ísť, stačí len hľadať. Pri viacerých internetových stránkach ako napríklad tlačené denníky, ktoré publikujú svoj obsah na webe, platí metóda Paywall. Čo znamená spoplatňovanie. Systém bráni návštevníkovi internetovej stránky v prístupe do určitých častí a tak musíme častokrát platiť za prečítanie nejakého článku. Avšak existuje metóda Unpaywall, ktorá indexuje články, ktoré za Paywallom nie sú. Napríklad preprint arxiv, priamo weby univerzít, ktoré články publikujú a podobne. Vraj nerobia žiadne nelegálne zdroje a obchádzanie obmedzení. Problém je len, že stránky ako napríklad Nature vo výsledkoch vyhľadávania nájdete na prvom mieste a nejakú homepage autora článku nenájdete skoro vôbec, aj keď tam je práve zavesené to PDF. Hľadáte bývalých kolegov, inšpiráciu od profesionálov, alebo nových zamestnancov? V roku 2003 bola založená najväčšia profesionálna obchodne-orientovaná internetová sieť na svete s názvom Linkedln, ktorá spája svetových profesionálov, aby boli produktívnejší a úspešnejší. S viac ako 850 miliónmi členov po celom svete, vrátane manažérov z každej spoločnosti z rebríčka Fortune 500. Touto sieťou je možné vyhľadať bývalých a súčasných kolegov, spolužiakov alebo nájsť nových obchodných partnerov, vďaka možnosti zverejnenia podrobnosti spolupráce. V profile používateľa sa nachádzajú informácie o doterajšej kariére, vzdelaní i aktuálny životopis čo pre vás môže znamenať množstvo nových pracovných ponúk. Sociálne siete sú dnes pre nás často odrazom voľného času a zábavy. Pri LinkedIn to však tak neplatí. Dokáže veľmi efektívne pomáhať ako jednotlivcom hľadajúcim si prácu, tak aj samotným firmám. Jednotlivcom napomáha budovať si vzťahy s ostatnými ľuďmi z rovnakého odboru a odvetvia. Naopak, firmy sa môžu prostredníctvom nej zviditeľniť Štve vás množstvo reklamy na internete? Tak sa od reklamy odstrihnite. Ako na to?. Kamaráti a kolegovia Sridhar Ramaswamy a Vivek Raghunathan, počas spoločných túr a popíjania káv prišli s obrovským nápadom. Chceli vytvoriť web bez reklám a s pocitom osobného súkromia. Produkt pre ľudí, ktorých už štve, že im Google neustále tlačí reklamy a remarketuje ich po celom internete. A veru sa im to podarilo. Spojili tím ľudí, ktorí vytvorili ikonické produkty v spoločnostiach ako Google, Snap, Dropbox a WhatsApp. Ich láska ku káve a exotickým vtákom prekonala vášeň vytvárať úžasné produkty zamerané na súkromie ich používateľov. Žiadni inzerenti, len skutočné výsledky vyhľadávania NEEVA je hrdým sponzorom COOP Careers, organizácie pracujúcej na prekonaní nezamestnanosti prostredníctvom digitálnych zručností a partnerských kontaktov pre absolventov vysokých škôl. Na rozdiel od DuckDuckGo a podobných ide o naozaj funkčný vyhľadávač, tak aby výsledky dávali väčší zmysel. Skúste v Neeve vyhľadať akýkoľvek produkt a rovno vám ukáže tie, ktoré majú najlepšie recenzie a pod. a to úplne bez reklám. Ich motivácia spočíva v tom ukázať najlepšie výsledky pre užívateľa, nie pre inzerenta. Vyhľadávač Neeva sa dá používať aj bez prihlásenia, no vraj lepšie je sa prihlásiť, čo sa práve niektorým nepáči. V ponuke majú mesačné predplatné Biznis Model, ktorý zatiaľ ponúkajú len v US. Priamo v podmienkach hovoria, že dáta neposkytujú žiadnym tretím stranám. Na IOs majú aj Privacy Browser (prehliadač ochrany), ktorý odstraňuje reklamy a trackery z webu a odklikává cookies, čo síce nie je nič unikátne no je skvelé, že to majú zaintegrované. Ak chcete vedieť viac o hodnotách spoločnosti Neeva, nazrite do ich digitálnej listiny práv a možno práve to vás presvedčí a ukáže vám, že Google už čoskoro nemusí byť ,,pánom” vo vyhľadávaní. ( zdroj: https://neeva.com/ )
09.09.2022483Pozvánka konferenciu: „Zelené strechy pre odolnejšie mestá“
Ako funguje udržateľná architektúra v praxi ? Top spikri, trendy, inšpirácie, riešenia a vyhlásenie víťaza súťaže Zelená strecha roku 2022, to všetko vás čaká na konferencii „Zelené strechy pre odolnejšie mestá“. Prvú slovenskú konferenciu „Zelené strechy pre odolnejšie mestá“ organizuje Asociácia pre zelené strechy a zelenú infraštruktúru pod záštitou Ministerstva životného prostredia. Jej cieľom je spojiť odborníkov, ktorí adaptáciu na zmenu klímy považujú za dôležitú tému. Globálne otepľovanie sa stáva horúcou témou politických diskusií na celom svete. Čoraz častejšie sme svedkami extrémnych prírodných javov, nadmerne teplé počasie sa strieda s náhlymi epizódami chladu, pociťujeme negatívne javy, ako sú horúčavy, prívalové dažde, či obrovské sucho, ktoré na Slovensku zažívame aj tento rok. Práve zelené strechy sú jedným z adaptačných nástrojov, ktoré tieto negatívne dopady na životné prostredie ale aj naše zdravie dokážu zmierniť. Zaujímajú vás témy ako biosolárne zelené strechy, synergia fotovoltiky a zelenej strechy, zelené fasády či príprava stavebných projektov a zelené opatrenia ? Prihláste sa na konferenciu "Zelené strechy pre odolnejšie mestá", stretnete sa tam s odborníkmi z celej Európy - Veľkej Británie, USA, Švajčiarska, Švédska, Rakúska a Českej republiky. Súčasťou konferencie je aj exkurzia po najlepších zelených strechách a zelných fasádach v Bratislave a vo Viedni. 👉 Takýto typ konferencie tu ešte nebol ! Asociácia pre zelené strechy a zelenú infraštruktúru Vás pozýva na prvú slovenskú konferenciu: "Zelené strechy pre odolnejšie mestá" REGISTRÁCIA
08.09.2022542Reklamné polepy výkladov a okien
Vlastníte predajňu, obchodík, kaviareň alebo reštauráciu? Pritiahnite potenciálnych zákazníkov priamo z ulice! Ako? Vďaka kvalitnej vonkajšej reklame dokážete efektívne upozorniť okoloidúcich na svoje služby a produkty. Zákazníka musíte zaujať hneď na prvý pohľad a na to nepotrebujete tak veľa - stačí elegantný a vkusný reklamný polep výkladu. Výklad je predsa vaša vizitka. “Odlíšte svoju prevádzku od konkurencie, umožnite zákazníkom, aby vás ľahšie našli a zaujmite nových vďaka reklamným polepom. ” Reklamné polepy výkladov a prevádzok Reklamné polepy výkladov sú efektívny a moderný spôsob označenia predajne. Potrebujete poradiť pri výbere správneho polepu ? Spoločnosť Nalepim.sk sa vďaka najmodernejším technológiám a rokom praxe postará o ten najlepší výsledok. Na dosiahnutie želaného efektu je dôležitá kvalitná tlač, materiál a hlavne samotná technika lepenia. Spoločnosť nalepim.sk preto spolupracuje s dlhoročne overenými dodávateľmi fólií značiek 3M, Oracal a Avery, vďaka ktorým vám nalepí čokoľvek. Typy polepov Polep rezanou fóliou Tento typ polepu je finančne menej náročný. Avšak tomto prípade lacnejšie neznamená horšie alebo nekvalitné. Rezaným polepom vytvoríte nielen texty a logá ale aj kvalitné fotografie či obrázky. Polep rezanou fóliou má množstvo možností, okrem polepu výkladov a okien je tento typ polepu vhodný na polep zastávok, autobusov či automobilov. Polep tlačenou grafikou Potrebujete na výklad nalepiť nejakú fotografiu či grafický návrh ? Polep tlačenou grafikou je ten najlepší spôsob. Tlačená grafika patrí medzi najkreatívnejších typ polepu, pri ktorom sa pomocou veľkoformátovej tlačiarne vytlačí akýkoľvek grafický návrh, fotografia vo vysokom rozlíšení či rôzne farebné motívy podľa želania zákazníka. Fólia, je z obidvoch strán nepriehladná a potiahnutá lamináciou, Vám chráni váš reklamný polep pred UV žiarením a nemusíte sa báť ani rýchleho vyblednutia. Polep perforovanou dierkovanou fóliou Špeciálne vytvorená samolepiaca fólia One Way Vision s pravidelnými dierkami je vhodná ak chcete z vašej prevádzky vidieť von no zároveň chcete mať dostatok súkromia, pretože počas dňa cez ňu nie je vidno dnu. Prepúšťa až 70% denného svetla a je vhodná na polep výkladov, okien i dverí. Polep fóliou One Way Vision je určený na polep hladkých a rovných povrchov v interiéri aj v exteriéri. Je vhodný na polep sklenených dverí a okien v kanceláriách, na výklady v obchodoch a reštauráciách, či na polep dopravných prostriedkov. Polep pieskovou mliečnou fóliou Potrebujete súkromie, rozdeliť priestor alebo vytvoriť elegantné dekorácie pieskového efektu ? Polep pieskovanou / mliečnou fóliou je tá správna voľba. Prepúšťa takmer 90 % svetla, je však nepriehľadná z oboch strán. Taktiež je možné ju potlačiť a vytvoriť skutočne zaujímavé dekorácie, vyrezať firemné logo , stručný text, alebo jedinečný ornament. Polep transparentnou fóliou Transparentná fólia na okná, výklady alebo dvere zvýšite ochranu vášho skla. Stále budete mať dostatok svetla a zároveň ochránite vaše sklo pred prípadným poškriabaním či poškodením. Výhody reklamných polepov Viete aké sú výhody reklamných polepov? Reklamné polepy s pútavou grafikou priťahujú veľkú pozornosť. Nemusíte platiť za ďalšie reklamné nosiče, polep výkladu je ideálna možnosť ak máte obmedzený rozpočet na marketing. Hlavným znakom exteriérovej reklamy je, že pôsobí nepretržite a priamo na zákazníka, ktorý túto reklamu nemôže vypnúť ani vyhodiť, funguje 24 hodín denne. Oslovuje nielen rovnakých ľudí, ale tiež vodičov a chodcov, ktorý týmto miestom prechádzajú iba príležitostne. Navyše ponúka neobmedzené možnosti potlače, podľa vašich predstáv. Vonkajšia reklama je silným nástrojom marketingu, ktorý ponúka veľké množstvo možností a formátov. Okrem reklamného polepu prevádzky, pomôžu zvýšiť povedomie o vašej značke či firme aj reklamné bannery, reklamné tabule či vkusné 3D logo alebo reklamný nápis. Celopolep výkladu a okien Celopolep výkladu je veľmi moderný spôsob reklamy, ktorý zvýši povedomie a osloví mnoho potencionálnych zákazníkov. Na reklamné polepy predajní je možné nalepiť akúkoľvek fotografiu, logo, prípadne nápis. Medzi najobľúbenejší patrí celopolep dierkovanou fóliou One Way Vision. Čiastočné polepy výkladov a okien Pod čiastočný polep môžeme zaradiť, každý reklamný polep, ktorý nezakryje celú plochu výkladu či okna a tak stále patrí medzi veľmi obľúbený a efektívny typ reklamy. Veľkým plusom čiastočného polepu je nízka jednorázová investícia. Reklamné tabule Reklamné tabule majú široké využitie vo vonkajšej reklame ale aj v interiéroch prevádzok, kancelárií či iných obchodných priestroch. Fungujú najmä ako reklamné pútače, smerové tabule, tabuľky s nápismi alebo ako tabule s logom firmy, ktoré môžu byť doplnené o informácie o tom, čo firma ponúka, čím sa zaoberá. Môžu byť zavesené na stene, visieť v priestore a najčastejšie sú vyrobené z PVC dosiek, plexiskla, hliníkových kompozitných dosiek a ďalších. Medzi najčastejšie reklamné tabule patria informačné tabule, ktoré nás informujú, dokážu naviesť na správnu cestu a tak sa ľahko zorientujete aj na mieste kde to nepoznáme. Každá veľká spoločnosť by mala dbať na zdravie nielen svojich zamestnancov ale i návštevníkov areálu a tým chrániť ich bezpečnosť aj bezpečnostnými a výstražnými tabuľami. Ak nechcete aby vaši klienti blúdili po chodbách vašej firmy využite možnosť označiť si kancelárie exkluzívnymi tabuľami. Predsa len mať na dverách nápis šéf je určite príjemnejšie. Takisto vaše obchodné priestory potrebujú informačné tabuľky o prípadných zľavách, ktoré zákazníky zaujmú hneď na prvý pohľad. Potrebujete vyrobiť tabulu na fasádu vášho obchodu, prevádzky či haly alebo interiérové tabule a malé tabuľky na označenie miestností ? V spoločnosti nalepim.sk vám radi pomôžu. Vďaka dlhoročným skúsenostiam vám poradia riešenia, ktoré budú pre vás najefektívnejšie. +421 911 178 778 info@nalepim.sk
19.08.2022618Zdravie a krása:Relax počas sviatkov
Tajomstvo úspechu spoločnosti Ergoline
Najväčšie percento podnikov skrachuje do piatich rokov. Ak sa niekto udrží na trhu je jasné, že poskytuje kvalitu, dobré služby a klienti sú s ním spokojní. Ak niekto oslavuje 30 rokov, je to znak výnimočnosti. Od nápadu po prvé solárium Spoločnosť Ergoline začínala v Nemecku ako rodinný podnik a v rukách jednej rodiny ostal dones. Ide o rodinné striebro, ktoré sa začalo kovať v roku 1969, kedy ho založili bratia Walter a Josef Kratz spolu so svojim švagrom Günterom Kuttigom. Vtedy sa ich podnik volal JK Saunabau GmbH. Už šesť rokov od založenia sa z rodinného biznisu stala firma, ktorá začala vyvíjať vlastné solária a 25. marca 1989 sa po prvýkrát zrodilo solárium značky Ergoline. Od samého začiatku si firma dala záležať na kvalitnej technickej úrovni, úplne novom dizajne, či komforte. No dôraz bol kladený predovšetkým na ergonomický tvar základne, odkiaľ vzišlo aj pomenovanie Ergoline. Tak sa začal rodiť biznis, ktorý sa stal jednou z najváženejších značiek solárií na svete. Do sveta vďaka Ergoline 500 a 600 Veľký úspech spoločnosti Ergoline a rýchly rozvoj na svetové trhy nastal októbri 1996, keď spoločnosť JK predstavila modely Ergoline 500 a 600. Práve tie prelomili koncept národnej firmy a stali sa celosvetovým fenoménom, ktorý určoval trendy počas najbližších rokov. Nadčasový dizajn, vysoká úroveň servisu a údržby, intenzívny výkon pri opaľovaní, jednoduchá obsluha a kvalita bez kompromisov. Tieto parametre si drží značka Ergoline dodnes a garantuje ich v štúdiách po celom svete. Opaľovanie ako wellness zážitok Spoločnosť naďalej rástla a vyvinula špičkové produkty radu Avantgarde, Open Sun, Prestige, Balance a Sun Angel. Napriek tomu, že podmienky na trhu sa stávajú stále náročnejšími, s každým novým sortimentom spotrebičov boli zavedené inovácie na zvýšenie bezpečnosti, výkonu a komfortu používateľov. Niekoľko komfortných funkcií premenilo opaľovanie v posledných rokoch na čoraz relaxačnejší wellness zážitok. Nezastaviteľné inovácie Spoločnosť Ergoline neustále vylepšuje svoje modely a prichádza s novými svetelnými technológiami ako sú svetelné LED diódy Hybrid Performance a Beauty. V roku 2016 na trh uviedla špičkový model Prestige 1600 a stanovuje štandard pre moderné soláriá. Za všetkými inováciami, kvalitou aj zariadeniami však stoja v Ergoline ľudia, ktorí dokázali za 30 rokov z ničoho stvoriť jednu z najúspešnejších firiem na svete. A to len vďaka poctivej práci. Tradícia má stále rodinného ducha a hoci je 30 rokov podnikania úctyhodná doba, Ergoline je z pohľadu možností, ktoré dokáže ponúknuť stále mladý. Už dnes totiž pracuje na soláriách budúcnosti. Chcete aj vy prevádzkovať TOP solárium značky Ergoline? Kontaktuje slovenské zastúpenie.
20.12.20175384Zdravie a krása:Relax počas sviatkov
Relax v soláriu počas zimy má zdravotné aj estetické výhody!
Vianočné sviatky a novoročné obdobie začiatku sú dni, kedy svet na pár dní spomalí. Na chvíľu sa zastaví mašinéria povinností a stresu. Tieto dni je vhodné využiť na načerpanie energie do ďalšieho roka, ako aj zlepšenie zdravia. Možnosť vypnúť, zresetovať sa a „omladnúť“ ponúka solárium. Doprajte si takýto zimný welness sami pre seba. Pomoc pre kĺby a šľachy Solárium už dávno nie je iba o snedo opálenej pokožke. Má preukázateľne dobrý vplyv na kĺby a šľachy. Obzvlášť po cvičení predstavuje spôsob, ako vaše telo aktívne zrelaxuje a výrazne sa uvoľní napätie aj urýchli regenerácia. Solárium je tak možné použiť ako doplnok k zdravému životnému štýlu. Aktivácia kolagénu Kĺby a šľachy omladnú nielen vďaka teplu. Také riešenie ponúka kolagénovy prístroj Beauty Angel od Ergoline. Ergoline spojil dve žiarenia – solárium je umelé a kolagen je prirodné svetlo, presne vlnová dĺžky 633nannometrov. Nesmiernou výhodou je aktivácia kolagénu v tele. Ten je potrebný nielen na správne fungovanie svalov a kĺbov, ale aj na vyrovnanú a hladkú pleť. Prirodzený kolagén redukuje vrásky. „Ide o formu relaxu, ktorá vás zrelaxuje skutočne do hĺbky,“ hovorí Gabriela Justová zo spoločnosti Ergoline. Skvelé na pokožku To, že budete príjemne opálení je jedna vec. Tou druhou je výrazné zlepšenie ochorenia ako psoriáza, alebo bežný ekzém, ktorý zvykne trápiť pleť práve počas chladných zimných mesiacov. Vitamín šťastia Počas zimy sa často sťažujeme na pochmúrnu náladu, že nás nič nebaví, sme ospalí a bez nálady. Jedna z vecí, ktoré môžete proti tejto zimnej apatii urobiť je ísť si zacvičiť, pretože pohybom do tela dostanete endofíny, hormóny šťastia. Tou druhou je návšteva solária. „Ľuďom počas zimy chýba vitamín D, ktorého tvorbu iniciuje slnečné žiarenie, alebo solárium. Tento vitamín nám dodáva nielen optimizmus, ale udržiava aj zdravie svalov, podporuje výkonnosť, zvyšuje elasticitu ciev aj upravuje tlak,“ vysvetľuje Gabriela Justová zo spoločnosti Ergoline. Pred vstupom sa poraďte Na internete sa dnes môžete dočítať o fototype pokožky, o správnom slnení, použití kozmetiky, účinkoch solárií aj rizikách. Gabriela Justová však hovorí, že aj keď si všetko naštudujete, je vhodné pred návštevou solária absolvovať osobnú konzultáciu. „V rámci osobného rozhovoru spoznáte konkrétne modely solárií a aj odbornosť personálu. Je veľmi dôležité, aby vám pracovník poradil prvé dávky minút podľa vašej kože a ich zariadení, prípadne odporučil kozmetiku, či pravidelnosť,“ dodáva Justová. Doprajte si relax, oddych a kúsok pohody sami pre seba a nechajte sa rozmaznávať počas chladných dní v soláriu. Využite skvelú možnosť zrelaxovať v soláriách Ergoline. Navštívte nás od 9.00 do 21.00. Máme otvorené aj medzi sviatkami. Nájdete nás na: Solárne štúdio Ergoline na Bohrovej 1 v Bratislave. Navštívte nás na Facebooku, alebo ešte lepšie osobne. Solárne štúdio Ergoline na Jégeho ulici v Bratislave. Pozrite si náš Facebook a a pre ľahšiu orientáciu aj mapu, kde nás nájdete.
19.12.20176712
Máte plnú hlavu projektov
okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?
Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!Zdravie a krása:Do leta budem fit
Ako odbúrať stres a zlepšiť si emocionálne zdravie?
Podľa mnohých článkov „vedci“ zaradili soláriá na zoznam rovnako nebezpečných likvidátorov zdravia ako arzén tabakový priemysel. Médiá sa predbiehajú vo vyvolaní paniky, no problémom je, že objektívne informácie nepodávajú, zdroje a súčasné výskumy chýbajú. Preto sme oslovili Ing. Gabriela Justovú, ktorá pracuje so soláriami niekoľko rokov, aby povedala, či je pre telo solárium bezpečné a nakoľko nás ohrozuje. Solárium je bezpečné ako slnko Mnohé súčasné články v médiách sa tvária ako nové zaručené informácie, no pritom len recyklujú zistenia, ktoré už dávno neplatia. Neprinášajú nič nové, ich úlohou je akoby len vydesiť a vyvolať senzáciu. Aká je pravda? „Mnohé správy uvádzajú, že soláriá boli vybrané skupinou francúzskych vedcov a označené ako zariadenia, pri ktorých existujú náznaky, že zvyšujú rakovinu kože. No zabúda sa povedať, že do rovnakej skupiny bolo zaradené aj bežné prírodné slnečné svetlo,“ vysvetľuje G. Justová zo spoločnosti Ergoline. To znamená, že vystavovať by ste sa nemali ani bežnému slnku a na dovolenku na pláži rovno zabudnúť. Už od roku 1992 odporúčajú tisíce lekárov primerané opaľovanie pre množstvo zdravotných výhod. Faktom je, že veľký počet významných vitamín D odborníkov – expertov, sú presvedčení, že prínosy zo slnečného žiarenia, riziko ďaleko prevyšujú. Ako je to naozaj s tými vedeckým štúdiami? Už sme si zvykli na články plné informácií, ako americkí, anglickí, holandskí, akýkoľvek vedci objavili šokujúce zistenia. Presne takéto správy často uvádzajú zavádzajúce štatistiky, že SOLÁRIÁ zvyšujú riziko melanómu a rakoviny o 75%. „Toto číslo vychádza zo štúdie s pochybnými metódami. Autor štúdie sám uznal, že faktory, ako slnko a citlivosť na slnko nebolo zohľadnené. Aj v prípade, že by štúdie boli správne, neznamená to, že 75% užívateľov solária, ochorie na melanóm. To znamená, že ich relatívne riziko je vyššie,“ hovorí G. Justová a dodáva: „Keďže sa jedná o relatívne riziko, percentuálny nárast, ktorý vyzerá vysoký, je v skutočnosti malé zvýšenie rizika, ak pôvodné riziko je veľmi nízke. Ak chcete dať iný príklad pre použitie svojho ročného rizika vážnej dopravnej nehody je 0,013%. Ak je riziko zvyšuje sa o 75%, to by bolo 0,023% . Ide o percentuálny podiel v relatívnych číslach.“ Nové soláriá zamedzujú spáleniu Informácie, ktoré súčasné médiá ignorujú úplne, sú o technologickom vývoji, ktorým soláriá prešli. Nový koncept optimalizovaného výkonu stanovuje nové štandardy v oblasti solárií a vykazuje výrazne lepšie výsledky opaľovania bez zvýšeného rizika spálenia. „Všetky soláriá so známkou Optimized Performance sú optimalizované na európsku normu EN-Norm 0,3 W/m2 (Erytherm). Tieto zariadenia majú v typovom označení „S“. Boli pri nich dosiahnuté výrazne lepšie výsledky pri opaľovaní,“ hovorí G. Justová a udáva príklad: „Neopálená osoba (typ pokožky 3) sa v optimalizovanom 0,3 soláriu má k dispozícii cca 10 minút na tvorbu nového pigmentu pred dosiahnutím hranice rizika spálenia. V 0,6 soláriu len cca 3 minúty. To znamená, v optimalizovanom 0,3 soláriu má pokožka na tvorbu nového pigmentu trikrát viac času.“ V praxi to znamená trikrát viac pigmentu, ktorý môže stmavnúť bez nebezpečenstva spálenia. Technológie sa posúvajú dopredu a tak dnes spálenie v soláriu prakticky nehrozí a riziko vzniku rakoviny kože sa nezvyšuje viac, ako pri vystavovaní pokožky bežnému slnečnému žiareniu. V ďalšom článku si povieme o zásadách správneho opaľovania v soláriu.
31.05.20165885
Zdravie a krása:Striebrovo vašich šatách
Funkčné oblečenie na leto vie chladiť a chrániť pred ochoreniami
Podľa mnohých článkov „vedci“ zaradili soláriá na zoznam rovnako nebezpečných likvidátorov zdravia ako arzén tabakový priemysel. Médiá sa predbiehajú vo vyvolaní paniky, no problémom je, že objektívne informácie nepodávajú, zdroje a súčasné výskumy chýbajú. Preto sme oslovili Ing. Gabriela Justovú, ktorá pracuje so soláriami niekoľko rokov, aby povedala, či je pre telo solárium bezpečné a nakoľko nás ohrozuje. Solárium je bezpečné ako slnko Mnohé súčasné články v médiách sa tvária ako nové zaručené informácie, no pritom len recyklujú zistenia, ktoré už dávno neplatia. Neprinášajú nič nové, ich úlohou je akoby len vydesiť a vyvolať senzáciu. Aká je pravda? „Mnohé správy uvádzajú, že soláriá boli vybrané skupinou francúzskych vedcov a označené ako zariadenia, pri ktorých existujú náznaky, že zvyšujú rakovinu kože. No zabúda sa povedať, že do rovnakej skupiny bolo zaradené aj bežné prírodné slnečné svetlo,“ vysvetľuje G. Justová zo spoločnosti Ergoline. To znamená, že vystavovať by ste sa nemali ani bežnému slnku a na dovolenku na pláži rovno zabudnúť. Už od roku 1992 odporúčajú tisíce lekárov primerané opaľovanie pre množstvo zdravotných výhod. Faktom je, že veľký počet významných vitamín D odborníkov – expertov, sú presvedčení, že prínosy zo slnečného žiarenia, riziko ďaleko prevyšujú. Ako je to naozaj s tými vedeckým štúdiami? Už sme si zvykli na články plné informácií, ako americkí, anglickí, holandskí, akýkoľvek vedci objavili šokujúce zistenia. Presne takéto správy často uvádzajú zavádzajúce štatistiky, že SOLÁRIÁ zvyšujú riziko melanómu a rakoviny o 75%. „Toto číslo vychádza zo štúdie s pochybnými metódami. Autor štúdie sám uznal, že faktory, ako slnko a citlivosť na slnko nebolo zohľadnené. Aj v prípade, že by štúdie boli správne, neznamená to, že 75% užívateľov solária, ochorie na melanóm. To znamená, že ich relatívne riziko je vyššie,“ hovorí G. Justová a dodáva: „Keďže sa jedná o relatívne riziko, percentuálny nárast, ktorý vyzerá vysoký, je v skutočnosti malé zvýšenie rizika, ak pôvodné riziko je veľmi nízke. Ak chcete dať iný príklad pre použitie svojho ročného rizika vážnej dopravnej nehody je 0,013%. Ak je riziko zvyšuje sa o 75%, to by bolo 0,023% . Ide o percentuálny podiel v relatívnych číslach.“ Nové soláriá zamedzujú spáleniu Informácie, ktoré súčasné médiá ignorujú úplne, sú o technologickom vývoji, ktorým soláriá prešli. Nový koncept optimalizovaného výkonu stanovuje nové štandardy v oblasti solárií a vykazuje výrazne lepšie výsledky opaľovania bez zvýšeného rizika spálenia. „Všetky soláriá so známkou Optimized Performance sú optimalizované na európsku normu EN-Norm 0,3 W/m2 (Erytherm). Tieto zariadenia majú v typovom označení „S“. Boli pri nich dosiahnuté výrazne lepšie výsledky pri opaľovaní,“ hovorí G. Justová a udáva príklad: „Neopálená osoba (typ pokožky 3) sa v optimalizovanom 0,3 soláriu má k dispozícii cca 10 minút na tvorbu nového pigmentu pred dosiahnutím hranice rizika spálenia. V 0,6 soláriu len cca 3 minúty. To znamená, v optimalizovanom 0,3 soláriu má pokožka na tvorbu nového pigmentu trikrát viac času.“ V praxi to znamená trikrát viac pigmentu, ktorý môže stmavnúť bez nebezpečenstva spálenia. Technológie sa posúvajú dopredu a tak dnes spálenie v soláriu prakticky nehrozí a riziko vzniku rakoviny kože sa nezvyšuje viac, ako pri vystavovaní pokožky bežnému slnečnému žiareniu. V ďalšom článku si povieme o zásadách správneho opaľovania v soláriu.
03.05.201614384