AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Zdravie a krása:

Ako a prečo zmeniť zdravotnú poisťovňu v roku 2017

Marek


Každý rok je do 30. septembra možné zmeniť svoju zdravotnú poisťovňu. Proces je v tomto roku zjednodušený a jediným prehlásením môžete získať množstvo výhod. Správny čas na zmenu Zmena zdravotnej poisťovne nie je zložitá, ale štát ju umožňuje iba raz v roku a to do 30. septembra. V praxi to znamená, že ak chcete využívať služby novej zdravotnej poisťovne od 1. januára 2018, musíte sa prehlásiť do 30. septembra 2017. „Ak sa prihlásite do novej zdravotnej poisťovne po 30. septembri tohto roka, novú zdravotnú poisťovňu budete mať až od 1. januára 2019,“ upozorňuje na dátumy Andrej Bobák zo spoločnosti FINPO MB. Nový lekár a viac benefitov Častým dôvodom na prestup do inej poisťovne býva zmena lekára. Nie každý má uzatvorenú zmluvu s každou poisťovňou. Na Slovensku sú tri a nie každá rovnako prepláca lekárske výkony. Preto ak sa rozhodnete pre zmenu poisťovne, overte si koľko zmluvných poskytovateľov má daná poisťovňa vo vašom regióne, ako s vybraným poistným hospodári alebo, ako dlho sa v nej čaká na zákrok. Lepšia starostlivosť Pri zmene poisťovne sa informujte, ako dlho jej poistenci čakajú na operácie. Pretože, nie každá poisťovňa má pre svojich klientov rovnaké čakacie doby na plánované operácie. „Zo skúsenosti viem, že napríklad v jednej poisťovni sú na závažnejšie operácie najkratšie čakacie doby. Na plánované operácie sa tam čaká najkratšie zo všetkých poisťovní,“ hovorí Andrej Bobák. Nie je poisťovňa, ako poisťovňa Hoci je rozsah poskytovania a preplácania zdravotnej starostlivosti na Slovensku stanovený zákonom, benefity pre klientov idú nad rámec zákona a zlepšujú komfort starostlivosti. Preto je rozumné vybrať si takú poisťovňu, ktorá čo najviac vyhovie vašim potrebám. "Príkladom je aj môj otec, ktorý absolvoval operáciu očí za účelom zlepšenia zraku. Jeho poisťovňa preplatila šošovky, pričom iná poisťovňa ten istý zákrok a v tom istom čase nepreplácala," hovorí Andrej Bobák Benefity poistenia pre rok 2018 Jedna z poisťovní v roku 2018 rozšíri pásmo benefitov o príspevok na dentálnu hygienu, príspevok na zubné korunky pre poistencov nad 45 rokov a príspevok na rám okuliarov pre deti do 12 rokov. Okrem toho prináša špeciálne výhody ako nadštandardné očkovania vrátane očkovania proti HPV, hepatitíde a ďalším rozšíreným ochoreniam ako chrípka, či encefalitída. Prepláca nadštandardné vyšetrenia, monitor dychu a pohybu novorodenca Nanny a poskytuje ďalšie výhody v oblasti preventívnych vyšetrení aj starostlivosti. „Ide o najlepší mix prevencie, ochrany zdravia aj riešenia problémov,“ hovorí Andrej Bobák, ktorý má spolu s poisťovňou výborné skúsenosti. Ako postupovať? „Najjednoduchší spôsob je osloviť sprostredkovateľa, ktorý klientovi napríklad poradí, ako si nakombinovať aj iné poistné zmluvy, ktoré môže mať prestupom do druhej poisťovne výhodnejšie. Vysvetlí konkrétny postup a zamedzí chybám pri prestupe. Upozorní na povinnosti. Potom už len s klientom podá prihlášku a od nového roka je možné využívať výhody novej poisťovne naplno,“ hovorí Andrej Bobák. Zo starej poisťovne sa už odhlasovať nemusíte V minulosti bolo potrebné nahlásiť zmeny zamestnávateľovi, vrátiť starej poisťovni preukaz poistenca a oznámiť túto zmenu vášmu lekárovi. To už dnes nemusíte absolvovať, celý proces prestupu do novej poisťovne sa zjednodušil. „Jediné, čo musíte po zmene poisťovne urobiť, je oboznámiť so situáciou zamestnávateľa, v prípade že ich máte viac, ste povinní túto zmenu oznámiť každému z nich,“ vysvetľuje Andrej Bobák. Chcete zmeniť poisťovňu? Kontaktujete Andreja Bobáka zo spoločnosti FINPO MB, ktorý vám povie podrobnejšie o výhodách a možnostiach pre vás.

07.09.201710813
Marek skúsenosti

Zdravie a krása:

Šesť krokov, ako si vybrať vhodnú spodnú bielizeň

Marek


Ako si vybrať vhodnú, modernú, atraktívnu a zároveň zdravotne bezpečnú bielizeň? Už dávno neplatí, že to čo je zdravé nemôže byť pekné a to čo je sexi, neprospieva telu. S našim manuálom si ľahko vyberiete pekné kúsky bielizne aj oblečenia, ktoré sú šetrné k vášmu zdraviu. Vyberte si vhodnú veľkosť Ide o prvý parameter, ktorý je potrebné zvážiť. Ak vás niečo tlačí, ťahá, alebo škrtí, všetky ostatné estetické, či zdravotné prednosti bielizne idú bokom. Nesnažte sa klamať samého seba, vždy si dobre prekontrolujte čo vám sedí. Ak bielizeň nie je dobrá, neváhajte ju vymeniť za správne číslo. Overte si funkcie bielizne Nie každá bielizeň sa hodí na každý druh aktivity. Pri športe nie je dôležité len prezliecť si tričko a rifle vymeniť za legíny, je nutné myslieť aj na spodnú bielizeň. Napíšeme si niečo o nohavičkách. Napríklad bavlnené sú na šport úplne nevhodné. Pýtate sa na prečo? Sajú ako špongia, čo znamená, že cvičíte prakticky stále v mokrej bielizni. To nie je príjemné ani zdravé. Nehovoriac o odreninách intímnych miest spôsobených práve mokrými nohavičkami pri aktívnom pohybe. Vlhké prostredie je vhodná pôda na vznik plesní a baktérií. Navyše nepríjemne chladí, čo môže viesť k zápalom močového mechúra. Preto si na šport zaobstarajte vhodné športové nohavičky, ktoré odvádzajú pot z tela a vy nepociťujete žiadne chladenie ani vlhkosť. O likvidáciu plesní a baktérií sa postará striebro. Takáto bielizeň vám zaručí príjemné a zdravé cvičenie. Podobne vhodné je mať na šport aj oblečenie, ktoré odvádza pot a vaše telo zostane suché pri zachovaní osobnej hygieny. Vyberajte s ohľadom na zdravie Tu je dôležité pamätať na to, že umelá bielizeň je pre zdravie vyslovene nevhodná. Základom je bavlna, no ak chcete krásne, sexi nohavičky a pánske boxerky, ktoré sú aj zdravotne bezpečné, siahnite po antibakteriálnej bielizni napríklad s aplikáciou iontov striebra. To prirodzene dezinfikuje a znamená príjemný pocit aj počas leta - žiadne zapareniny, mykózy, či kvasinky. Zaujímavou novinkou je progresívne antibakteriálne upravené polypropylénové vlákno Prolen ® Siltex SILVER+. Aktívne zastavuje rast húb, baktérií, plesní a mikroorganizmov. Vďaka tomu zanecháva pokožku zdravšiu a dokonca eliminuje nepríjemné pachy počas celého dňa. Vlákno je pre človeka a životné prostredie neškodné. Zaujímajte sa o materiál V súčasnosti možno medzi najzdravší materiál zaradiť bavlnu s aplikáciou iontov striebra. Aj tu je však dôležité dbať na aplikáciu samotného striebra. Zasadené priamo do vlákna neprechádza do pokožky a antibakteriálne účinky sú zachované po celú dobu životnosti. Pri kúpe bielizne a oblečenia sa okrem striebra zaujímajte aj o prítomnosť bambusového vlákna. Najčastejšie sa objavuje v kombinácii s bavlnou a elastanom . Oblečenie tak získa až 4-násobnú savosť, v lete viac chladí ako bavlna, pohlcuje pachy a eliminuje až 70% baktérií. Bambusové vlákno oceníte kdekoľvek, ale najviac na dámskych nohavičkách, či topoch. Zaujímajte sa o jej pôvod Dnes už záleží na tom, či je bielizeň a oblečenie ušité niekde v Bangladéši detskými námezdnými robotníkmi, alebo spĺňa požiadavky na kvalitu a zároveň aj humanitárne a ekologické požiadavky. Ak nájdete na oblečení certifikáciu Oekotexu 100, triedy jedna, máte istotu, že ich výroba neporušila žiadne ľudské práva. Buďte zodpovední sami k sebe Okolo seba máme toľko chémie, že pre naše telo je návrat k prírode priam požehnaním. Neobklopujte sa umelými vláknami, ale stavte na organickú bavlnu. Norma Bluesign garantuje súlad s najnovšími normami v oblasti životného prostredia a znižuje negatívny vplyv výroby na ekológiu. Nielenže nezaťažuje životné prostredie, ale výrobky z nej, či už obohatené o striebro alebo bambus majú na vaše telo len pozitívne účinky.

15.05.20175217
SILVER+ produkty skúsenosti

Zdravie a krása:Vianočné inšpirácie

Vianočné inšpirácie

SILVER+ produkty SILVER+…


  Vianoce sú predo dvermi, no priznajte sa, koľkí z vás si nechávate nákup darčekov na poslednú chvíľu? Ak nepatríte k tým výnimkám, čo všetko riešia v predstihu, len ťažko sa vyhnete predvianočnému zhonu. Každý z nás má veľa povinností a ani sa nenazdáme, sú tu sviatky. Máme pre vás tip ako sa vyhnúť preplneným nákupným centrám a nakúpiť z pohodlia domova, doslova za pár minút. Nechajte sa inšpirovať vianočnou ponukou SILVER+ a objednajte si svoje darčeky v e-shope, kde vám ich na želanie aj zabalia. Navyše, len tento mesiac máte možnosť využiť rôzne vianočné akcie a zľavy, ktoré má pre vás SILVER+ pripravené.     TIP NA VIANOČNÝ DARČEK PRE ŽENU   Čím obdarovať svoju priateľku, manželku, kamarátku, sestru či mamu? Značka SILVER+ vďaka svojim vlastnostiam ponúka širokú škálu možností, ktorou cestou sa pri výbere darčeka vybrať. V prípade, že potrebujete využiť antibakteriálne vlastnosti textílie SILVER+, môžete začať výberom z 12 strihov nohavičiek, tielok, topov, tričiek a ponožiek, vrátane antibakteriálnych ponožiek pre diabetikov. Všetky strihy spodnej bielizne vychádzajú z najnovších modelov svetových značiek, sú príjemné, moderné, sexy aj elastické.   Pre ženy, ktoré rady športujú je určená zimná kolekcia SILVER+, ktorá zaručuje voľnosť pohybu, priedušnosť, ľahkosť a vysoký komfort pri nosení. Veľmi dobre odvádza pot, ničí baktérie a eliminuje zápach, a to aj v extrémnych podmienkach. Pre ženy, ktoré si potrpia na "odvážne" modely je určená Dream Collection, v ktorej nájdete Dámsky Sexy Fantasy Top aj úplnú novinku SILVER+ Leg Jeans, čo je kombinácia pohodlných riflí a tvarovacích legín 2v1 s push-up efektom. Všetky produkty SILVER+ sa dajú vzájomne vrstviť a kombinovať a sú vhodné do práce, na šport, aj k voľnočasovým aktivitám.       VIANOČNÝ DARČEK PRE MUŽA   A aký darček vybrať pre svojho priateľa, manžela, otca, či brata? Ak máte doma športovca, skúste niečo zo športovej a termo kolekcie SILVER+, ktorá poskytuje vysokú funkčnosť a tepelný komfort aj pri extrémnych podmienkach. Okrem toho, že výborne odvádza pot a eliminuje zápach, špeciálne zloženie tkaniny SILVER+ dodáva týmto produktom antibakteriálne účinky a pomáha predchádzať rôznym kožným problémom a plesniam. Vďaka svojmu unikátnemu materiálu a strihu sú veľmi pohodlné, priedušné, pružné a zaručujú vysoký komfort pri nosení. Aj typický mužský darček "spodné prádlo a ponožky" sa môže zmeniť na milé a praktické prekvapenie. Skúste malú obmenu - antibakteriálne spodné prádlo a ponožky SILVER+, ktoré zároveň plnia aj funkciu termoprádla a sú vhodné ku všetkým zimným športom, ale aj k bežnému noseniu.     V ponuke SILVER+ nájdete aj detské spodné prádlo a termo oblečenie, s ktorým majú používatelia výborné skúsenosti. Všetky produkty SILVER+ sú vhodné aj pre alergikov a ľudí s citlivou pokožkou. Vhodným praktickým darčekom môže byť tiež zdravotná kozmetika - napríklad antibakteriálna žinka alebo antibakteriálny deo sprej do topánok. Ten je vhodný napríklad na zimné uskladnenie obuvi, ale môže sa aplikovať aj priamo na pokožku nôh. Deodorant obsahuje okrem parfumovaných zložiek aj častice aktívneho striebra, ktoré ničia mikroorganizmy a plesne, spôsobjúce kožné ochorenia. Pri aplikovaní do topánok predlžuje ich životnosť.  

30.11.201642853
Tomáš Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Reklama na mieste predaja

Tomáš Chyla


Marketing na mieste predaja alebo Point of Sale (POS)/ Point of purchase (POP) môže byť silným nástrojom na stimuláciu predaja a budovanie vernosti zákazníkov. Je to offline marketing navrhnutý tak, aby stimuloval nákup, propagoval tovar a vytváral atmosféru v obchode. Marketing POS ponúka jedinečnú výhodu v tom, že oslovuje zákazníkov v okamihu, keď sú pripravení míňať peniaze. Už sú v obchode, a ich zámer je nakúpiť. To robí marketing POS účinnou a vysoko efektívnou stratégiou. Na rozdiel od online alebo rádiovej reklamy, POS marketing cieli na zákazníkov v okamihu, keď robia rozhodnutie o nákupe. Ponuka zliav na ďalšie produkty, predstavenie nových položiek alebo poskytnutie malých darčekov môže ovplyvniť nákupný proces. Mnohí obchodníci sa spoliehajú na impulzívne nakupovanie, kedy zákazníci kupujú veci, ktoré nevyhnutne nepotrebujú. Tieto položky sú strategicky umiestnené v obchode, aby upútali pozornosť a podnietili neplánovaný nákup. Pre podniky založené na službách môže byť marketing POS použitý na prilákanie zákazníkov na budúce akcie alebo na upselling súvisiacich produktov. Napríklad reštaurácie, ktoré inzerujú ochutnávky vína, alebo posilňovne predávajúce tričká alebo uteráky. Veľká časť úspechu vsšej reklamy na mieste predaja záleží na jej umiestnení a zosúladení so značkovou identitou vašej firmy a inými mrketingovými stratégiami. Odporúčame vám sa obrátiť na odborníkov na tvorbu vašej značkovej identity.   Aké formy reklamy môžete vo vašej prevádzke využiť?:   Vonkajšie (outdoor) materiály: Vonkajšie reklamné materiály umiestnené v okolí vašej prevádzky sú veľmi účinným prostriedkom na prilákanie nových zákazníkov vďaka ich dobrej viditeľnosti a širokému dosahu v kombinácii so špecifickým zameraním na vašu cieľovú skupinu. Cieľom týchto materiálov je upútať pozornosť okoloidúcich potenciálnych zákazníkov a vzbudiť v nich záujem o váš produkt. Takáto reklama by mala byť čo najbližšie k vašej prevádzke a na miestach s hustou pešou alebo cestnou premávkou napríklad billboard alebo ceduľa na neďalekej vyťaženej križovatke, s navigáciou priamo k vám. Rovnako dôležité je aby bola vaša prevádzka viditeľná a rozpoznateľná z ulice. Exteriér vašej prevádzky by mal jasne vyjadrovať to, že patrí práve vašej firme. Vaše okná a dvere môžete polepiť a pretvoriť na reklamné plagáty a vaše výklady budú slúžiť ako ukážka vašej ponuky .   Vnútorné (indoor) reklamné materiály:  Vizuály, reklamné materiály a branding vo vnútri vašej prevádzky majú veľký vplyv na to, či sa zákazníci rozhodnú u vás minúť svoje peniaze. Hneď pri vchode musí byť váš interiér originálny a zapamätateľný, mal by takisto ladiť s vašimi reklamnými materiálmi. Toto dosiahnete najlepšie tým, že do vašej dekorácie zakonponujete vaše farby, logo a unikátny štýl. V prevádzke môžu byť umiestnené rôzne polepy, tabule a plagáty, ktoré ukazujú vašu značku, ponuku alebo novinky. Môžete ponúkať taktiež katalógy a letáky o nových produktoch, aby ste zákazníkom ukázali vašu aktuálnu ponuku. Ak je vašim cieľom upútať pozornosť na konkrétne produkty, návštevníkom najľahšie udrú do očí reklamné stojany alebo stolíky.  Reklama na regáloch:  Vaše regály nemusia slúžiť výlučne iba na predstavenie vašej ponuky, viete ich použiť aj na zvýraznenie produktov, o ktoré chcete zvýšiť záujem. Strategickým umiestnením wobblerov, stopperov a špeciálnych cenoviek a akciových líšt vo vašich regáloch môže výrazne posilniť predajnosť niektorých produktov. Môžete takto zvýrazniť akcie, produkty s veľkým výnosom alebo aj prebytkový tovar.   Reklama pri pokladni: Zákazník pri pokladni je už pripravený vám zaplatiť, a preto je veľmi náchylný na impulzívne nakupovanie. Malé reklamné materiály ktoré ho v tom podporia vám môžu pomôcť predať dodatkové služby a produkty, alebo menšie a lacnejšie položky. Na tento účel perfektne slúžia barkety, alebo aj stojany pri pokladni, ktoré pomôžu zvýrazniť tento dodatkový tovar.  Ako Efektívne Implementovať POS Marketing?   1 .Zosúladenie dizajnu s vašou značkovou identitu Uistite sa, že dizajn a značková identita POS materiálov zodpovedá ďalším marketingovým stratégiám, ako je reklama v médiách alebo web stránka. Konzistencia zvyšuje rozpoznanie značky. Odborníci na reklamu na sociálnych sieťach alebo tvorbu úspešných webových stránok vám radi pomôžu vytvoriť silnú značkovú identitu.   2. Optimalizácia umiestnenia Materiály musia byť strategicky umiestnené, aby bola zabezpečená maximálna účinnosť. Napríklad umiestnenie ich pri vchode do predajne alebo v blízkosti relevantných produktov.   3. Včasná inštalácia a odstránenie Krátkodobé materiály musia byť inštalované a odstránené v správnom čase, aby sa predišlo zmätku zákazníkov a negatívnemu prepojeniu so značkou.

30.08.2023882
Domi skúsenosti

Služby pre firmu:

Nášmu dlhoročnému partnerovi sme pomohli zmeniť web

Domi


  Spoločnosť Maliar Košice je firma s dlhoročnou praxou v oblasti maľovania a tapetovania interiérov v Košiciach a jeho blízkom okolí. Jej zakladateľ a náš partner Zdenko Zán, ktorému pomáhame spravovať systém referencií nás tentokrát oslovil s prosbou o zmenu webu. Chcel web, ktorý bude moderný a vkusný a zároveň bude odzrkadlovať profesionalitu, ktorú vkladajú do svojej práce. S Maliarmi z Košíc spolupracujeme od roku 2016 a za ten čas sme ich dokázali odlíšiť kvalitnými recenziami a ich distribúciou. Naučili sme ich pracovať s nástrojom Google Business Profile, ktorý sme kompletne vyplnili a nasadili a vytvorili sme web na mieru. Nestačí len pekný dizajn stránky, dôležitý je aj kvalitný obsah a jednoduchá použiteľnosť.   Kvalitná ponuka služieb Od ostatných maliarskych firiem sa Maliar Košice odlišujú komplexnosťou ponúkaných služieb. Maliari z Košíc vám vymaľujú vašu domácnosť ale i firemné a obchodné priestory, kancelárie, predajne a mnohé ďalšie. Skúsený tím vám poradí s výberom dokonalej farebnej palety, ktorá bude ladiť s vašim súčasným nábytkom. S maliarmi z Košíc bude maľovanie kuchyne, študentskej izby, spálne alebo chodby teraz oveľa jednoduchšie. Okrem maľovania sú maliari z Košíc aj majstri v tapetovaní. Radi vám ochotne poradia a pomožu vytapetovať spálňu, detskú izbu ale aj obývačku a odporučia vám profesionálov na realizáciu interiéru podľa vašich predstáv. Váš interiér si môžete skrášliť o vliesové tapety prípadne fototapety, ktoré patria medzi najobľúbenejší a najmodernejší druh tapiet. Výborným doplnkom do interiéru sú dizajnové fototapety, ktoré môžete umiestniť len na časť steny a stále to bude skvelo vyzerať. S vašou fantáziou a s našimi maliarmi z Košic budete mať interiér ako z katalógu.  Zoznam partnerov a predajní nájdete tu.    Inšpiratívna galéria prác Vybrať správny typ farieb alebo vhodnú tapetu do interiéru je niekedy naozaj zložité. Zákazníci sa potrebujú inšpirovať, potrebujú vidieť ako by mohol ich interiér vyzerať. Ak si nie ste istý v zmene vášho interiéru, v Maliar Košice vám s tým ochotne pomôžu. Nielenže vám poradia ale vám ukážu aj vizualizáciu vášho budúceho interiéru. Na novom webe si teraz môžete pozrieť galériu všetkých realizácií, ktorá je priehladne rozdelená do kategórií, tak aby zákazník nemusel pátrať a hľadať v stovke obrázkov ale sa jednoducho preklikol na to čo chce. Prezrite si realizácie maľovania, realizácie tapetovania ale aj realizácie premien interiérov a nechajte sa inšpirovať.   Rady a tipy o maľovaní a tapetovaní Chystáte sa maľovať? Neviete ako vybrať správny typ tapety alebo chcete len pomôcť pri rekonštrukcii? Na novom webe Maliar Košice sme zozbierali rady a tipy o maľovaní a tapetovaní a vytvorili pre návštevníkov webu, podstránku kde nájdete rôzne články s nápadmi na zmenu interiéru, postupy pri tapetovaní a mnohé ďalšie.    Ponuka práce Ak sa ti páči predstava premien interiérov a chcel by si byť súčasťou tímu Maliar Košice, teraz máš možnosť. Maliar Košice je tím skúsených maliarov a tapetárov, ktorí dokážu premeniť akýkoľvek priestor na niečo výnimočné. Neváhaj a pridaj sa k najlepším maliarom v Košiciach a okolí.  Urobiť tak môžeš vyplnením potrebných informácií na našom webe a my sa ti určite ozveme.       Kvalitné služby rovná sa spokojní zákazníci, čo znamená aj pozitívne referencie. A na základe referencií firma Maliar Košice   patrí medzi najlepších maliarov v Košiciach a okolí. Ak hľadáte práve spoločnosť, ktorá poskytuje profesionálne maliarske a  tapetárske práce pre domácnosti i firemnú klientelu, neváhajte ich kontaktovať. Určite budete spokojní!   Premýšľate o tom, že aj váš web potrebuje zmenu? Chcete vynoviť vaše logo, zmodernizovať dizajn alebo pomôcť zvýšiť povedomie o vašej firme? Kontaktujte nás a my vám radi ochotne pomôžeme.   +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04

18.08.20231055
Domi skúsenosti

Služby pre firmu:Sila internetových referencií

Ako dokážete zozbierať reálne referencie rýchlo a efektívne?

Domi


V dnešnej dobe podnikania je takmer nemožné nemať ani jednu recenziu. Ak nemáte recenzie, nikto od vás nič nekúpi a ani nevyužije vaše služby, bez ohľadu na to, či máte rozbehnuté  podnikanie na internete, alebo patríte medzi skúsených majiteľov e - shopov. Ako môžete získať recenzie a ako ovplyvňujú vaše podnikanie? Prvá recenzia sama nepríde Môžete podnikať tak, ako doposiaľ dokonca i lepšie, no šanca, že si vás zákazníci sami vyhľadávajú na internete a budú vám pravidelne písať recenzie je takmer nulová. Prvým a najdôležitejším krokom pre získanie pozitívnych recenzií je poskytovanie kvalitných služieb zákazníkom. Vaši zákazníci nezanechajú pozitívne recenzie, ak nie sú spokojní s vašimi službami alebo produktami, čo znamená, že je veľmi dôležité zabezpečiť, aby bol váš zákaznícky servis na špičkovej úrovni. Ak potrebujete recenzie naštartovať skúste napríklad telefonicky zber referencií alebo si prečítajte náš druhý článok o referenciách TU. Používajte nástroje pre zber referencií Možností na získanie recenzií je mnoho. Môžete si na svoje webové stránky vložiť odkazy na hodnotenia a tak zákazníkovi rýchlo ukázať referencie alebo si vytvoriť Google dotazník, ktorý zasielate zákazníkom po vytvorení objednávky, prípadne ich necháte vyplniť záložku s hodnotením pri jednotlivom produkte. Avšak najviac objektívne sú recenzie cez nezávislé tretie strany ako napr. Google recenzie, recenzie prostredníctvom sociálnych médií alebo rôzne internetové porovnávače či tabuľky. Google recenzie patria medzi najľahšie dohľadatelné hodnotenia a nielen na Googli ale aj na mapách. Vytvorenie spojenia s recenziami Google a jeho zdieľanie na rôznych platformách vrátane stránky Google Business Profile (predtým Google My Business) je jedným z najrýchlejších spôsobov, ako získať viac recenzií. Ak však recenzie naštartovať rýchlo a chcete získať nielen dobrú recenziu, ale aj prilepiť informáciu o vašej službe a ponuke, využite portál na Zariadim.sk, kde ide hlavne o vysokú mieru odpovedí od zákazníka, čo je najvyššia pridaná hodnota, ak chcete s referenciami začať. Pri zanechaní referencie na portáli Zariadim.sk zákazník vyplní počet hviezdičiek podľa spokojnosti a môže pridať stručný text, avšak vy viete k takejto recenzii pridať informácie o vašej službe spolu s kľúčovými slovami prípadne linkami navaše ďalšie služby ako aj fotografie s vašej realizácie. Takúto referenciu si môžete uviesť aj na vašom webe, prípadne pridaním odkazu na náš portál.      Požiadajte o referencie Ak chcete získať referencie od klientov, musíte klásť správne otázky. Skvelé referencie od vašich verných zákazníkov vám poskytnú nových klientov. Zákazníkov môžete osloviť telefonicky alebo im odoslať e-mail s prosbou o recenziu, kde ich môžete aj motivovať napríklad novou akciou alebo zľavou pre opakované nákupy nákupe. Pri telefonickej žiadosti o recenziu musíte dať pozor aby váš prejav bol zdvorilý a stručný. Musíte zákazníka zaujať, iba tak vám zanechá spätnú väzbu. Pri e-mailovej alebo sms komunikácii, je možné si nastaviť vyplnenie automatického formulára, ktorý sa zákazníkovi zobrazi po uskutočnení objednávky. Následne si viete referenciu umiestniť pri daný produkt alebo zobraziť na webovej stránke.    Aké typy referencií môžete získať? Ako sme spomenuli vyššie, referencie môžu byť podané akoukoľvek formou či už telefonicky, mailom alebo rôznymi dotazníkmi, no najdôležitejšie je aby zaujali. Pre vaše podnikanie je nutné aby ste s referenciami pracovali pravidelne. Či už si pridáte referenciu jedným kliknutím na linku do po podpisového vzoru alebo použitím nálepky s QR kódom, musíte vedieť s nimi pracovať. Tak ako zákazník hodnotí daný produkt alebo vašu službu je možné získať referenciu pre konkrétnu pobočku, zamestnanca alebo celý tím. Stále neviete ako získať pozitívne referencie? Prečítajte si náš článok 10 tipov ako získať referencie alebo sa zverte do rúk nám a možno práve vy budete patriť medzi našich top partnerov.  Získajte referencie, ktoré sa internetom šíria sami! Získajte viac recenzií pomocou kódov QR Viete, že existuje moderný a efektívny spôsob získavania recenzií?  Naši klienti, ktorí pracujú s QR kódmi, získali oveľa viac pozitívnych recenzií a to v krátkom čase. QR kód nie je v online svete žiadna novinka.  a ich hlavnou výhodou je že jedným klikom zíáskate priame zobrazenie vášho formulára, nie je potrebné žiadnu stránku vyhľadávať alebo vypisovať. QR kódy sa vracajú a dnes ich nájdeme takmer na väčšine úradných dokumentov, na vizitkách, letákoch, webových stránkach či v samotných predajniach alebo reštauráciách a rovnako slúži aj na zobrazenie všetkých informácii o firme či na otvorenie webovej stránky, dôležité je jeho správne umiestnenie. Všetky QR kódy je možné prispôsobiť tak aby vyhovovali vašej značke a štýlu. Je možné zmeniť farby, tvary a skoro všetko, čo sa vám páči aby QR kód ladil s vaším podnikaním. Zákazník môže zanechať svoje hodnotenie iba jediným kliknutím na odkaz v QR kóde a vy tak ľahko získate novú recenziu.    Naši spokojní klienti, ktorým sme pomohli pri tvorbe QR kódu na získanie referencií QR kódom môžete získať spätnú väzbu priamo na predajni. Nášmu klientovi Ergoline Slovensko sme pomohli vytvoriť nálepky QR kódov, ktoré sú umiestnené priamo v solárnom štúdiu. A tak ak klient navštívi solárne štúdio a je spokojný môže zanechať recenziu naskenovaním QR kódu. Po oskenovaní QR kódu sa najčastejšie zobrazí URL adresa, teda link priamo na produkt, stránku spoločnosti alebo recenzie spoločnosti. Zákazníka musíte zaujať a príjemne prekvapiť. Chcete predsa aby mal dobrý pocit aj keď z vašej predajne odíde? Umiestnite si QR kódy pri vstupe do prevádzky. Takto budete mať istotu, že si zákazník vaše nálepky všimne. Pozrite si profil spoločnosti Ergoline kde je už viac ako 100 recenzií.           Náš klient z New Design si nami vytvorené nálepky QR kódov umiestnil priamo na vchodové dvere do nového showroomu Dve Sýpky v Jarovciach. Pozrite ako jednoducho a vkusne to môže vyzerať aj na vašej prevádzke.       Chcete zlepšiť vaše pozície v online svete alebo pomôcť s jednoduchým získavaním referencií? Kontaktuj nás a staň sa aj ty súčasťou firiem s top referenciami.    +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04  

06.08.20231291
Tajomstvo úspechu spoločnosti Ergoline

Zdravie a krása:Relax počas sviatkov

Tajomstvo úspechu spoločnosti Ergoline

Marek


Najväčšie percento podnikov skrachuje do piatich rokov. Ak sa niekto udrží na trhu je jasné, že poskytuje kvalitu, dobré služby a klienti sú s ním spokojní. Ak niekto oslavuje 30 rokov, je to znak výnimočnosti. Od nápadu po prvé solárium Spoločnosť Ergoline začínala v Nemecku ako rodinný podnik a v rukách jednej rodiny ostal dones. Ide o rodinné striebro, ktoré sa začalo kovať v roku 1969, kedy ho založili bratia Walter a Josef Kratz spolu so svojim švagrom Günterom Kuttigom. Vtedy sa ich podnik volal JK Saunabau GmbH. Už šesť rokov od založenia sa z rodinného biznisu stala firma, ktorá začala vyvíjať vlastné solária a 25. marca 1989 sa po prvýkrát zrodilo solárium značky Ergoline. Od samého začiatku si firma dala záležať na kvalitnej technickej úrovni, úplne novom dizajne, či komforte. No dôraz bol kladený predovšetkým na ergonomický tvar základne, odkiaľ vzišlo aj pomenovanie Ergoline. Tak sa začal rodiť biznis, ktorý sa stal jednou z najváženejších značiek solárií na svete. Do sveta vďaka Ergoline 500 a 600 Veľký úspech spoločnosti Ergoline a rýchly rozvoj na svetové trhy nastal októbri 1996, keď spoločnosť JK predstavila modely Ergoline 500 a 600. Práve tie prelomili koncept národnej firmy a stali sa celosvetovým fenoménom, ktorý určoval trendy počas najbližších rokov. Nadčasový dizajn, vysoká úroveň servisu a údržby, intenzívny výkon pri opaľovaní, jednoduchá obsluha a kvalita bez kompromisov. Tieto parametre si drží značka Ergoline dodnes a garantuje ich v štúdiách po celom svete. Opaľovanie ako wellness zážitok Spoločnosť naďalej rástla a vyvinula špičkové produkty radu Avantgarde, Open Sun, Prestige, Balance a Sun Angel. Napriek tomu, že podmienky na trhu sa stávajú stále náročnejšími, s každým novým sortimentom spotrebičov boli zavedené inovácie na zvýšenie bezpečnosti, výkonu a komfortu používateľov. Niekoľko komfortných funkcií premenilo opaľovanie v posledných rokoch na čoraz relaxačnejší wellness zážitok. Nezastaviteľné inovácie Spoločnosť Ergoline neustále vylepšuje svoje modely a prichádza s novými svetelnými technológiami ako sú svetelné LED diódy Hybrid Performance a Beauty. V roku 2016 na trh uviedla špičkový model Prestige 1600 a stanovuje štandard pre moderné soláriá. Za všetkými inováciami, kvalitou aj zariadeniami však stoja v Ergoline ľudia, ktorí dokázali za 30 rokov z ničoho stvoriť jednu z najúspešnejších firiem na svete. A to len vďaka poctivej práci. Tradícia má stále rodinného ducha a hoci je 30 rokov podnikania úctyhodná doba, Ergoline je z pohľadu možností, ktoré dokáže ponúknuť stále mladý. Už dnes totiž pracuje na soláriách budúcnosti. Chcete aj vy prevádzkovať TOP solárium značky Ergoline? Kontaktuje slovenské zastúpenie.

20.12.20176107
Relax v soláriu počas zimy má zdravotné aj estetické výhody!

Zdravie a krása:Relax počas sviatkov

Relax v soláriu počas zimy má zdravotné aj estetické výhody!

Marek


Vianočné sviatky a novoročné obdobie začiatku sú dni, kedy svet na pár dní spomalí. Na chvíľu sa zastaví mašinéria povinností a stresu. Tieto dni je vhodné využiť na načerpanie energie do ďalšieho roka, ako aj zlepšenie  zdravia. Možnosť vypnúť, zresetovať sa a „omladnúť“ ponúka solárium. Doprajte si takýto zimný welness sami pre seba. Pomoc pre kĺby a šľachy Solárium už dávno nie je iba o snedo opálenej pokožke. Má preukázateľne dobrý vplyv na kĺby a šľachy. Obzvlášť po cvičení predstavuje spôsob, ako vaše telo aktívne zrelaxuje a výrazne sa uvoľní napätie aj urýchli regenerácia. Solárium je tak možné použiť ako doplnok k zdravému životnému štýlu. Aktivácia kolagénu Kĺby a šľachy omladnú nielen vďaka teplu. Také riešenie ponúka kolagénovy prístroj Beauty Angel od Ergoline. Ergoline spojil dve žiarenia – solárium je umelé a kolagen je prirodné svetlo, presne vlnová dĺžky 633nannometrov. Nesmiernou výhodou je aktivácia kolagénu v tele. Ten je potrebný nielen na správne fungovanie svalov a kĺbov, ale aj na vyrovnanú a hladkú pleť. Prirodzený kolagén redukuje vrásky. „Ide o formu relaxu, ktorá vás zrelaxuje skutočne do hĺbky,“ hovorí Gabriela Justová zo spoločnosti Ergoline. Skvelé na pokožku To, že budete príjemne opálení je jedna vec. Tou druhou je výrazné zlepšenie ochorenia ako psoriáza, alebo bežný ekzém, ktorý zvykne trápiť pleť práve počas chladných zimných mesiacov. Vitamín šťastia Počas zimy sa často sťažujeme na pochmúrnu náladu, že nás nič nebaví, sme ospalí a bez nálady. Jedna z vecí, ktoré môžete proti tejto zimnej apatii urobiť je ísť si zacvičiť, pretože pohybom do tela dostanete endofíny, hormóny šťastia. Tou druhou je návšteva solária. „Ľuďom počas zimy chýba vitamín D, ktorého tvorbu iniciuje slnečné žiarenie, alebo solárium. Tento vitamín nám dodáva nielen optimizmus, ale udržiava aj zdravie svalov, podporuje výkonnosť, zvyšuje elasticitu ciev aj upravuje tlak,“ vysvetľuje Gabriela Justová zo spoločnosti Ergoline. Pred vstupom sa poraďte Na internete sa dnes môžete dočítať o fototype pokožky, o správnom slnení, použití kozmetiky, účinkoch solárií aj rizikách. Gabriela Justová však hovorí, že aj keď si všetko naštudujete, je vhodné pred návštevou solária absolvovať osobnú konzultáciu. „V rámci osobného rozhovoru spoznáte konkrétne modely solárií a aj odbornosť personálu. Je veľmi dôležité, aby vám pracovník poradil prvé dávky minút podľa vašej kože a ich zariadení, prípadne odporučil kozmetiku, či pravidelnosť,“ dodáva Justová. Doprajte si relax, oddych a kúsok pohody sami pre seba a nechajte sa rozmaznávať počas chladných dní v soláriu. Využite skvelú možnosť zrelaxovať v soláriách Ergoline. Navštívte nás od 9.00 do 21.00. Máme otvorené aj medzi sviatkami. Nájdete nás na: Solárne štúdio Ergoline na Bohrovej 1 v Bratislave. Navštívte nás na Facebooku, alebo ešte lepšie osobne. Solárne štúdio Ergoline na Jégeho ulici v Bratislave. Pozrite si náš Facebook a a pre ľahšiu orientáciu aj mapu, kde nás nájdete.

19.12.20177812

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Ako odbúrať stres a zlepšiť si emocionálne zdravie?

Zdravie a krása:Do leta budem fit

Ako odbúrať stres a zlepšiť si emocionálne zdravie?

FitCurves Ružinov FitCurves… Zdravie a krása


Podľa mnohých článkov „vedci“ zaradili soláriá na zoznam rovnako nebezpečných likvidátorov zdravia ako arzén tabakový priemysel.  Médiá sa predbiehajú vo vyvolaní paniky, no problémom je, že objektívne informácie nepodávajú, zdroje a súčasné výskumy chýbajú. Preto sme oslovili Ing. Gabriela Justovú, ktorá pracuje so soláriami niekoľko rokov, aby povedala, či je pre telo solárium bezpečné a nakoľko nás ohrozuje. Solárium je bezpečné ako slnko Mnohé súčasné články v médiách sa tvária ako nové zaručené informácie, no pritom len recyklujú zistenia, ktoré už dávno neplatia. Neprinášajú nič nové, ich úlohou je akoby len vydesiť a vyvolať senzáciu. Aká je pravda? „Mnohé správy uvádzajú, že soláriá boli vybrané skupinou francúzskych vedcov a označené ako zariadenia, pri ktorých existujú náznaky, že zvyšujú rakovinu kože. No zabúda sa povedať, že do rovnakej skupiny bolo zaradené aj bežné prírodné slnečné svetlo,“ vysvetľuje G. Justová zo spoločnosti Ergoline. To znamená, že vystavovať by ste sa nemali ani bežnému slnku a na dovolenku na pláži rovno zabudnúť.  Už od roku 1992 odporúčajú tisíce lekárov primerané opaľovanie pre množstvo zdravotných výhod. Faktom je, že veľký počet významných vitamín D odborníkov – expertov, sú presvedčení, že prínosy zo slnečného žiarenia, riziko ďaleko prevyšujú. Ako je to naozaj s tými vedeckým štúdiami? Už sme si zvykli na články plné informácií, ako americkí, anglickí, holandskí, akýkoľvek vedci objavili šokujúce zistenia. Presne takéto správy často uvádzajú zavádzajúce štatistiky, že SOLÁRIÁ zvyšujú riziko melanómu a rakoviny o 75%. „Toto číslo vychádza zo štúdie s pochybnými metódami. Autor štúdie sám uznal, že faktory, ako slnko a citlivosť na slnko nebolo zohľadnené. Aj v prípade, že by štúdie boli správne, neznamená to, že 75% užívateľov  solária, ochorie na  melanóm. To znamená, že ich relatívne riziko je vyššie,“ hovorí G. Justová a dodáva: „Keďže sa jedná o relatívne riziko, percentuálny nárast, ktorý vyzerá vysoký, je v skutočnosti malé zvýšenie rizika, ak pôvodné riziko je veľmi nízke. Ak chcete dať iný príklad pre použitie svojho ročného rizika vážnej dopravnej nehody je 0,013%. Ak je riziko zvyšuje sa o 75%, to by bolo 0,023% . Ide o percentuálny podiel v relatívnych číslach.“ Nové soláriá zamedzujú spáleniu Informácie, ktoré súčasné médiá ignorujú úplne, sú o technologickom vývoji, ktorým soláriá prešli. Nový koncept optimalizovaného výkonu stanovuje nové štandardy v oblasti solárií a vykazuje výrazne lepšie výsledky opaľovania bez zvýšeného rizika spálenia. „Všetky soláriá so známkou Optimized Performance sú optimalizované na európsku normu EN-Norm 0,3 W/m2 (Erytherm). Tieto zariadenia majú v typovom označení „S“. Boli pri nich dosiahnuté výrazne lepšie výsledky pri opaľovaní,“ hovorí G. Justová a udáva príklad: „Neopálená osoba (typ pokožky 3) sa v optimalizovanom 0,3 soláriu má k dispozícii cca 10 minút na tvorbu nového pigmentu pred dosiahnutím hranice rizika spálenia. V 0,6 soláriu len cca 3 minúty. To znamená, v optimalizovanom 0,3 soláriu má pokožka na tvorbu nového pigmentu trikrát viac času.“ V praxi to znamená trikrát viac pigmentu, ktorý môže stmavnúť bez nebezpečenstva spálenia. Technológie sa posúvajú dopredu a tak dnes spálenie v soláriu prakticky nehrozí a riziko vzniku rakoviny kože sa nezvyšuje viac, ako pri vystavovaní pokožky bežnému slnečnému žiareniu. V ďalšom článku si povieme o zásadách správneho opaľovania v soláriu.

31.05.20166779

Funkčné oblečenie na leto vie chladiť a chrániť pred ochoreniami

Zdravie a krása:Striebrovo vašich šatách

Funkčné oblečenie na leto vie chladiť a chrániť pred ochoreniami

Marek Zdravie a krása


Podľa mnohých článkov „vedci“ zaradili soláriá na zoznam rovnako nebezpečných likvidátorov zdravia ako arzén tabakový priemysel.  Médiá sa predbiehajú vo vyvolaní paniky, no problémom je, že objektívne informácie nepodávajú, zdroje a súčasné výskumy chýbajú. Preto sme oslovili Ing. Gabriela Justovú, ktorá pracuje so soláriami niekoľko rokov, aby povedala, či je pre telo solárium bezpečné a nakoľko nás ohrozuje. Solárium je bezpečné ako slnko Mnohé súčasné články v médiách sa tvária ako nové zaručené informácie, no pritom len recyklujú zistenia, ktoré už dávno neplatia. Neprinášajú nič nové, ich úlohou je akoby len vydesiť a vyvolať senzáciu. Aká je pravda? „Mnohé správy uvádzajú, že soláriá boli vybrané skupinou francúzskych vedcov a označené ako zariadenia, pri ktorých existujú náznaky, že zvyšujú rakovinu kože. No zabúda sa povedať, že do rovnakej skupiny bolo zaradené aj bežné prírodné slnečné svetlo,“ vysvetľuje G. Justová zo spoločnosti Ergoline. To znamená, že vystavovať by ste sa nemali ani bežnému slnku a na dovolenku na pláži rovno zabudnúť.  Už od roku 1992 odporúčajú tisíce lekárov primerané opaľovanie pre množstvo zdravotných výhod. Faktom je, že veľký počet významných vitamín D odborníkov – expertov, sú presvedčení, že prínosy zo slnečného žiarenia, riziko ďaleko prevyšujú. Ako je to naozaj s tými vedeckým štúdiami? Už sme si zvykli na články plné informácií, ako americkí, anglickí, holandskí, akýkoľvek vedci objavili šokujúce zistenia. Presne takéto správy často uvádzajú zavádzajúce štatistiky, že SOLÁRIÁ zvyšujú riziko melanómu a rakoviny o 75%. „Toto číslo vychádza zo štúdie s pochybnými metódami. Autor štúdie sám uznal, že faktory, ako slnko a citlivosť na slnko nebolo zohľadnené. Aj v prípade, že by štúdie boli správne, neznamená to, že 75% užívateľov  solária, ochorie na  melanóm. To znamená, že ich relatívne riziko je vyššie,“ hovorí G. Justová a dodáva: „Keďže sa jedná o relatívne riziko, percentuálny nárast, ktorý vyzerá vysoký, je v skutočnosti malé zvýšenie rizika, ak pôvodné riziko je veľmi nízke. Ak chcete dať iný príklad pre použitie svojho ročného rizika vážnej dopravnej nehody je 0,013%. Ak je riziko zvyšuje sa o 75%, to by bolo 0,023% . Ide o percentuálny podiel v relatívnych číslach.“ Nové soláriá zamedzujú spáleniu Informácie, ktoré súčasné médiá ignorujú úplne, sú o technologickom vývoji, ktorým soláriá prešli. Nový koncept optimalizovaného výkonu stanovuje nové štandardy v oblasti solárií a vykazuje výrazne lepšie výsledky opaľovania bez zvýšeného rizika spálenia. „Všetky soláriá so známkou Optimized Performance sú optimalizované na európsku normu EN-Norm 0,3 W/m2 (Erytherm). Tieto zariadenia majú v typovom označení „S“. Boli pri nich dosiahnuté výrazne lepšie výsledky pri opaľovaní,“ hovorí G. Justová a udáva príklad: „Neopálená osoba (typ pokožky 3) sa v optimalizovanom 0,3 soláriu má k dispozícii cca 10 minút na tvorbu nového pigmentu pred dosiahnutím hranice rizika spálenia. V 0,6 soláriu len cca 3 minúty. To znamená, v optimalizovanom 0,3 soláriu má pokožka na tvorbu nového pigmentu trikrát viac času.“ V praxi to znamená trikrát viac pigmentu, ktorý môže stmavnúť bez nebezpečenstva spálenia. Technológie sa posúvajú dopredu a tak dnes spálenie v soláriu prakticky nehrozí a riziko vzniku rakoviny kože sa nezvyšuje viac, ako pri vystavovaní pokožky bežnému slnečnému žiareniu. V ďalšom článku si povieme o zásadách správneho opaľovania v soláriu.

03.05.201616667


Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím