AKTUÁLNE


Joli skúsenosti

Zdravie a krása:

NOVÁ LUXUSNÁ RADA SOLÁRIÍ ERGOLINE VITALITY

Joli Joli


Spoločnosť Ergoline vyvíja vlastné solária už od roku 1989 a dodnes je jednou z najváženejších značiek solárií na svete. Ergoline je dodávateľom Nr. 1 pre profesionálne štúdia a stanovuje štandardy v oblasti solárneho opaľovania.  V roku 2020 vyhrali  najvýznamnejšiu európsku cenu FIBO awards pre fitness, wellness a zdravie. Pre jeseň 2022 uviedla spoločnosť Ergoline na trh najnovšiu radu solárií ERGOLINE VITALITY.    DOKONALÉ OPÁLENIE S ERGOLINE VITALITY Ergoline je uznávaná a najvyhľadávanejšia značka solárií majiteľmi salónov a vyznávačmi zdravého opaľovania. Solária Ergoline ponúkajú inovatívne technológie UV, nadčasový design, vynikajúce spracovanie a sú určené najnáročnejšej klientele. Iné to nie je ani s radou VITALITY, nové špičkové modely stanovujú najnovšie štandardy v technológiách opaľovania. Ergoline Spectra LED Technológia Spectra LED uviedla novú etapu v oblasti UV a svetla, pre jemnejšie, pohodlnejšie a energeticky úspornejšie opaľovanie ako kedykoľvek predtým. Opaľovač tváre – Spectra LED zaručuje najlepší a najšetrnejší zážitok z opaľovania. Príliš veľa infračerveného žiarenia vedie k začervenaniu a napätiu pokožky po opaľovaní, nižšia teplota s Ergoline Spectra LED pokožku na tvári chráni a zároveň umožňuje účinnejšie pôsobenie kozmetického svetla. MODELY ERGOLINE VITALITY Nová séria solárií Ergoline Vitality má byť rovnako individuálna ako vy, preto si môžete vybrať z troch modelov a vybrať si to najvhodnejšie pre svoje solárne štúdio. Spoločnosť Ergoline Slovensko je oficiálnym partnerom nemeckej spoločnosti Ergoline, preto vám veľmi radi pomôžu s naplánovaním, výberom a kúpou radi poradia. ERGOLINE VITALITY FUSION 50 Top model série Vitality – VITALITY FUSION 50  po prvý krát kombinuje aktivačné svetlo Activating Light a červené svetlo Beauty Light. Patentovaná technológia Activating Light pripraví pokožku na opaľovanie, zatiaľ čo Beauty Light aktivuje prísun kyslíka o pokožky. Jedinečná interakcia dvoch svetelných spektier vedie k rýchlejšej opaľovacej reakcii s účinnou starostlivosťou o pleť. Inovácie na svetovej úrovni, Air Condition Plus, Aqua Fresh & Aroma, NFC Connect, Personal Comfort a Multi- relax plocha na ležanie ohromí vás i vašich zákazníkov a zaistí bezkonkurenčné výsledky opaľovania v maximálnom pohodlí. ERGOLINE VITALITY HYBRID Horizontálne soláriu Vitality HYBRID je dostupné v dvoch modeloch - Vitality Hybrid 50 a kompaktné Vitality Hybrid 46, ktoré zaručene poteší majiteľov menších štúdií. Bez ohľadu na to, ktorý model si vyberiete, vašim zákazníkom bude k dispozícií Multi – Relax ležadlová plocha. Osviežujúce opálenie s AIr Condition Plus a Aqua Fresh & Aroma či dokonalý relax s Cinematic Sonud, Bluetooth a bezdrôtové nabíjanie smartfónov sa postarajú o naozajstné chvíle potešenia a dokonalý relax. ERGOLINE VITALITY UV Atraktívna cena, svetové UV technológie a špičkový dizajn – to sú najnovšie soláriá Ergoline VITALITY UV. O dokonalý relax užívateľov sa postarajú funkcie AIr Condition Plus, priestorové chladenie Surround Cooling, funkcia Cinematic Sonud s Bluetooth, veľká plocha ležadla Multi – Relax či bezdrôtové nabíjanie smartfónov. Horizontálne solárium Vitality UV je dostupné v dvoch variáciách – VITALITY UV 50 s 50 UV trubicami alebo model VITALITY UV 46 so 46 UV trubicami. Prečo si vybrať soláriá Ergoline ? Pretože soláriá Ergoline sú absolútnou špičkou na trhu so soláriami, ktoré zaručene pozdvihnú váš salón, solárne štúdio ale i relax či fitness centrum. Kúpou solária Ergoline sa starostlivosť o zákazníka nekončí, práve naopak. Ergoline spoľahlivo zabezpečí všetko ohľadom vašich solárií - poradenstvo pri kúpe solária, servis, trubice do solária, solárnu kozmetiku ale napríklad aj dezinfekcie. Ergoline je partner, ktorý vám pomôžeme pri realizácii vášho solárneho štúdia. Pripravte sa na úspech so soláriami Ergoline !

27.09.2022276
Joli skúsenosti

Zdravie a krása:

Nové luxusné solárne štúdio v Dubnici nad Váhom

Joli Joli


Ste fanúšikom celoročne opálenej pokožky ? Máme dobrú správu pre milovníkov solárneho opaľovania v Trenčianskom kraji - nové solárne štúdio Solárium Ergoline & Barber Shop v Dubnici nad Váhom vybralo do svojej prevádzky solária špičkovej nemeckej kvality Ergoline. Svojím budúcim zákazníkom v spolupráci s Ergoline Slovensko vybralo dve najmodernejšie hybridné soláriá v najluxusnejšej výbave pre dokonalé opálenie počas celého roka. Od 13.7. 2022 si môžete dopriať relax v modeloch najvyššej rady Ergoline. Radi pri opaľovaní oddychujete ? Horizontálne solárium Ergoline Lightvision Spectra bude pre vás to pravé. Vertikálne solárium Ergoline Sunrise 7200 zas poteší všetkých tých, ktorý si pri opaľovaní radi jemne zacvičia alebo zatancujú do rytmu hudby. Spoločnosť Ergoline vyvíja vlastné solária už od roku 1989 a dodnes je jednou z najváženejších značiek solárií na svete. Ergoline Lightvision Spectra Vďaka zníženému infračervenému žiareniu bude opaľovanie v solárium Lightvision Spectra ešte jemnejšie, príjemnejšie a zdravšie. Viac ako 200 LED diód Beauty Light a 14 lámp Smartsun zanechá vašu pokožku krásne žiarivú a zamatovo jemnú, bez napätie po opaľovaní. Pleť bude pružnejšia, hladšia a vrásky redukovanejšie. Výsledok je nie len viditeľný, ale aj citeľný. Lightvision Spectra disponuje všetkými technickými ,,vychytávkami,, ktoré spravia z opaľovania v soláriu dokonalý zážitok. 3- zónová ventilácia, funkcia Surround Cooling pre rovnomerné prúdenie vzduchu, Aqua Fresh & Aroma či systém Cinematic Sound System – to je luxus na najvyššej úrovni. Ergoline Sunrise 7200 V novom štúdiu Solárium Ergoline & Barber Shop v Dubnici nad Váhom jednoznačne nesmie chýbať veľmi obľúbené vertikálne solárium Ergoline Sunrise 7200. Jedinečná svetelná show, Open-Air pocit, nový systém posuvných dverí a veľkopriestorový tunel poteší všetkých, ktorým nie je opaľovanie v uzavretom horizontálnom soláriu príjemné. Vertikálne solárium Ergoline Sunrise 7200 vám pomôže dosiahnuť rovnomerné, krásne a dlhotrvajúce opálenie. Funkcia Aroma vás navyše rozmazná jemnou vôňou. Solárna kozmetika Chcete aby vaše opálenie vydržalo omnoho dlhšie než zvyčajne ? Vďaka solárnej kozmetike však nie len, že urýchľujete vaše opálenie v solárium ale hlavne, svoju pokožku chránite ! Solárium na vašu pokožku vplýva rovnako ako slnko a na pláži predsa tiež používate krém, nie ? Preto v ponuke štúdia Solárium Ergoline & Barber Shop v Dubnici nad Váhom okrem opaľovania v špičkových soláriách Ergoline nájdete aj kompletnú ponuku solárnej kozmetiky na starostlivosť počas opaľovania a tiež po opaľovaní. Vybrať si môžete z kvalitných výrobkov solárnej kozmetiky Body Butter a Devoted Creations. Solárne štúdio - Dubnica nad Váhom Nadčasový dizajn, vysoká úroveň servisu a údržby, intenzívny výkon pri opaľovaní, jednoduchá obsluha a kvalita bez kompromisov – to sú solária Ergoline. Zažite aj vy dokonalý opaľovací zážitok v novootvorenom solárnom štúdiu Solárium Ergoline & Barber Shop na Námestí Matice Slovenskej 4262/23 v Dubnici nad Váhom.  Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898

14.07.2022614
Joli skúsenosti

Zdravie a krása:

Cvičenie s osobným fitness trénerom

Joli Joli


Začať cvičiť môže znamenať cestu nielen k postave snov, ale k životu plnému energie, radosti a pohody. Premýšľate aj vy, že by ste začali cvičiť, ale chýba vám odhodlanie, nebaví vás cvičiť stále tie isté cviky dookola, máte zdravotné problémy alebo s cvičením ešte len začínate ? S tým všetkým vám môže pomôcť práve osobný fitness tréner. Cieľ cvičenia je u každého iný, niekto chce schudnúť , nabrať svalovú hmotu a iný zasa získať viac sily či zlepšiť kondíciu. Cieľom fitness trénera Braňa Martanoviča je práve pomáhať klientom plniť ich ciele a sny. Ako certifikovaný osobný tréner zostavuje svojim klientom fitness tréningy na mieru už niekoľko rokov. Vypracovaniu efektívneho tréningového plánu na mieru predchádza komplexné odborné poradenstvo, testovanie fyzickej kondície, mobility, stravovacích návykov a pohybových limitov. Až na základe výsledkov vám zostaví tréningový plán na mieru. Osobný fitness tréner Braňo Martanovič zohľadní vašu fyzickú formu, vaše fyzické možnosti, naučí vás správnu techniku cvikov a dbá na precíznosť vykonávania samotných cvikov, čím eliminuje riziko zranení či preťaženia. Viditeľné výsledky sa dostavia omnoho skôr, než keby ste chodili cvičiť sami. Komplexné služby pre začiatočníkov aj pokročilých Rozsah služieb osobného fitness trénera Braňa Martanoviča je naozaj široký. Vďaka svojím dlhoročným skúsenostiam a vedomostiam dokáže plniť sny začiatočníkom aj pokročilým. Zameriava sa na rast svalovej hmoty, kondíciu, správne stravovanie, ale aj na mobilitu a celkové zdravie tela. Pravidelným cvičením pod odborným vedením Braňa Martanoviča okrem vysnívanej postavy zistíte, že sa lepšie cítite a lepší je aj váš zdravotný stav. OSOBNÉ FITNESS TRÉNINGY NA MIERU Braňo Martanovič zostavuje fitness tréningy na mieru už niekoľko rokov. Výhodou tréningov s osobným trénerom je 100% orientácia na klienta, prispôsobenie tréningu tomu čo klient potrebuje, jeho cieľu, ale aj príprava tréningového plánu podľa kondície a fyzickej formy. Navyše s osobným fitness trénerom je riziko zranenia či preťaženia veľmi nízke. Dokonalá postava si však vyžaduje viac ako len cvičenie, v rámci komplexnej starostlivosti vám fitness tréner Braňo Martanovič pomôže nastaviť správe stravovanie a režimové opatrenia.  Typy fitness tréningov Tréning pre rozvoj sily a výbušnosti Tréning zameraný na komplexný rozvoj sily, stability, dynamiky a výbušnosti., Správne cviky však môžu budovať aj svaly a silu. Tréning pre spaľovanie tukovej hmoty Tréning určený každému, kto chce schudnúť a zároveň si vypracovať peknú a pevnú postavu. Rozsah a náročnosť závisí od diagnostiky FMS. Tréning pre vybudovanie kvalitného svalového objemu Tréning pre vybudovanie veľkých a rešpekt vzbudzujúcich svalov. Rozsah a náročnosť závisí od diagnostiky FMS. DIAGNOSTIKA FMS Pre zostavenie kvalitného a efektívneho tréningu je dôležité spoznať limity svojho tela. Jedine tak, môžete dosiahnuť želaný úspech a hlavne, vyhnúť sa zraneniam. Diagnostika FMS je veľmi účinná komplexná diagnostika pohybu, ktorá prezradí v akej kondícii sú jednotlivé časti svalového aparátu a odhalí svalové disbalancie a potenciálne riziko zranenia.  Diagnostiky FMS je test pozostávajúci zo 7. štandardizovaných cvikov, zameraných na mobilitu, stabilitu a preverenie základných pohybových stereotypov. Testovanie je postavené na bodovacom systéme. V prípade získania nízkeho počtu bodov, je pravdepodobné, že počas športových aktivít dôjde k preťaženiu, v najhoršom prípade zraneniu. Osobný fitness tréner Braňo Martanovič je však pripravený vytvoriť vám kompenzačný tréning na mieru zameraný na odstránenie pohybových disbalancií. STRAVOVACÍ PLÁN NA MIERU Túžite schudnúť ? Nabrať svalovú hmotu ? Alebo zlepšiť svoj celkový zdravotný stav ? Každý z nás je jedinečný, má inú stavbu tela, iný metabolizmus. Ako vraví osobný tréner Braňo Martanovič, až 70% vášho úspechu sa skrýva v kvalitnej a vyváženej strave. Vďaka svojím skúsenostiam a vedomostiam vám vytvorí efektívny stravovací plán na dosiahnutie vašich vysnívaných cieľov. Stravovací plán pre naberanie kvalitnej svalovej hmoty Plán na systematickú redukciu telesnej hmotnosti Ďalšie plány Stravovací plán pre tehotné ženy zameraný na správne množstvo živín Stravovací plán pre ľudí, ktorých trápia časté migrény Stravovací plán pre vegetariánov ONLINE FITNESS PROGRAM Chcete cvičiť no nemáte čas chodiť do fitness centra ? Viete, že získať silu, schudnúť či spevniť telo sa dá aj doma ? Online program od fitness trénera Braňa Martanoviča vás o tom presvedčí ! Video tréningy so zameraním na workout a mobilitu sú určené pre začiatočníkov aj pokročilých. Cieľom cvikov orientovaných na mobilitu je zlepšiť pohybový rozsah kĺbov. Správnym a pravidelným cvičením nielen, že zlepšíte pohyblivosť kĺbov, ale spevníte väzy a zlepšíte koordináciu tela. Workout video tréningy vás naučia cviky s využitím vlastnej váhy, ktoré vám pomôžu k budovaniu svalovej hmoty. Pravidelným opakovaním získate viac sily, zlepšíte stabilitu ale aj držanie a pružnosť tela. branofitness.sk +421 904 352 314   Tím zariadim.sk sa postaral o rozšírenie web stránky branofitness.sk, textový obsah stránok a SEO nastavenia. Máte pocit, že aj váš web by už potreboval zmenu? Chceli by ste zmodernizovať logo, vylepšiť dizajn, rozšíriť obsah či zoptimalizovať SEO tak, aby vás našlo viac zákazníkov? Sme tu pre vás!  Vytvoríme efektívny web na mieru vašim požiadavkám.  📧 obchod@zariadim.sk  📞 +421 918 228 898

13.10.20211647
Joli skúsenosti

Služby pre firmu:

Ako používať emotikony v Meta nadpisoch tak aby ich Google vo vyhľadávaní podporil?

Joli Joli


Túto otázku si kladie nie jeden užívateľ či vlastník stránky. Existuje obrovské množstvo emotikonov, ktoré možno použiť, ale nie všetky sú vhodné 🤔. S nárastom sociálnych médií a prijatím smartfónov sa emotikony zmenili z roztomilých ikon, ktoré pridávame do našich textových správ, na neoddeliteľnú súčasť našej každodennej komunikácie. Pre mnohých ľudí patria emotikony k sociálnym médiám a textovým správam, pretože ich väčšinou používame v týchto kontextoch. Vedeli ste však, že emotikony môžete pridať aj do názvu svojej webovej stránky a meta popisu? V tomto článku spoločne preskúmame, prečo a ako používať emotikony v názvoch a meta popisoch a ukážeme si, ktoré sú tie najvhodnejšie. Špeciálne znaky a emotikony, možno použiť na zvýraznenie jednotlivých kľúčových slov a zvýšenie ich viditeľnosti. Zobrazuje Google všetky špeciálne znaky? Hoci Google podporuje emotikony vo výsledkoch vyhľadávania, za určitých okolností sa môže rozhodnúť ich odfiltrovať. Je známe, že emotikony v značkách názvov a meta popisoch priťahujú pozornosť a zvyšujú mieru prekliknutia, ale mali by sme ich používať ? Odpoveď je ÁNO 👆! Emotikony môžu dať ďalšiu motiváciu ku kliknutiu no zobrazia sa však iba vtedy, keď sa budú považovať za relevantné pre dopyt. Nie jeden vlastník stránky má obavy z toho, že emotikony sa nezobrazujú správne vo vyhľadávaní po pridaní do meta popisu jeho stránky.  Takže, aký je tu problém? Nedávno bol publikovaný rozhovor s hlavným analytikom trendov pre webmaster spoločnosti Google Johnom Muellerom, ktorý tvrdí, že tento problém má dva aspekty. Mueller uviedol niekoľko príkladov, prečo sa Google môže rozhodnúť filtrovať emotikony z meta názvu alebo popisu. Emotikony môžu byť odfiltrované ak: ❌ sa považujú za zavádzajúce ❌ vyzerajú príliš spamovo ❌ jednoducho nie sú na mieste Takisto by vlastníci stránok mali mať na pamäti, že Google nie vždy zobrazuje presne to, čo je poskytnuté ako meta názov alebo popis a môžu sa zobraziť rôznymi spôsobmi v závislosti od dopytu. Čo znamená, že emotikony sa pri niektorých vyhľadávaniach zobrazujú, ale pri iných nie. Takže v závislosti od toho, čo sa zobrazuje a čo inak vidíme vo výsledkoch vyhľadávania, ak sa rovnaké emotikony zobrazujú na iných stránkach, môžeme ich zobraziť aj pre vašu stránku. Pravdepodobne ide len o to, aby sme zobrali názov a popis a skutočne to ukázali používateľom. Celý rozhovor v angličtine si môžete vypočuť na tomto video odkaze.  Čo treba vedieť pri používaní špeciálnych znakov / emotikonov? existujú dve miesta, kde nie je možné zobraziť špeciálne znaky: na začiatku popisu a na konci. Ak ich tam chcete zahrnúť, musíte umiestniť len platné znaky (napr. „l“) pred alebo za špeciálny znak ak vložíte špeciálny znak viackrát za sebou (.napr. ➤ ➤ ➤), vyhľadávače buď zobrazia iba jeden z nich, alebo ich ignorujú úplne. Pomôcť môže kombinácia špeciálnych a štandardných znakov je samozrejmosťou, že v ideálnom prípade by ste mali do názvu vložiť iba symboly, ktoré zodpovedajú téme webovej stránky ( napr. ❤️ ), ktoré je vhodné napríklad pre webovú zoznamku spôsob zobrazenia emotikonov do značnej miery závisí od písma, zariadenia a prehliadača, ktorý používatelia používajú. To znamená, že rovnaké emotikony môžu vyzerať inak na mobilnom zariadení a na počítači. V niektorých prípadoch sa na určitých zariadeniach a nastavených prehliadačoch nemusia zobrazovať rovnaké emotikony. Alebo ešte horšie, rovnaké emotikony sa môžu zobraziť ako prázdne štvorce, alebo otázniky pretože nie sú podporované algoritmus spoločnosti Google už na začiatku prepisuje veľa názvov a meta popisov. Takže aj keď pridáte emotikony, Google ich nemusí zobraziť na stránke s výsledkami vyhľadávania neexistuje žiadny limit na dĺžku meta popisov. Google však vo vyhľadávaní zobrazuje iba 155 znakov. Zároveň môžu emotikony zaberať viac znakov ako text Google a ďalšie vyhľadávacie nástroje môžu na stránke s výsledkami vyhľadávania zrušiť podporu pre emotikony. Ak sa tak stane, všetka vaša práca bude preč a hľadajúcim ostane divný kód alebo prázdne štvorce. V skutočnosti to Google urobil raz v roku 2015, ale spoločnosť zmenila svoj postoj a potom obnovila podporu. Prečo používať emotikony v názvoch stránok a meta popisoch? Vedeli ste, že vyhľadávače podporujú vyhľadávacie dopyty pomocou emotikonov ? Emotikony sú skutočné „pútače“, ktoré pri správnom použití dokážu pritiahnuť pozornosť množstva hľadajúcich. Dôležité je aby emotikony zodpovedali téme webu a cieľovej skupine. Skúste napríklad do vyhľadávača vložiť emotikon slnka ☀️, prípadne s názvom mesta v ktorom žijete. Pravdepodobne sa vám zobrazí stránka s výsledkami vyhľadávania o soláriach či starostlivosti o pleť po opaľovaní.      Google uviedol, že pridávanie emotikonov do názvov a meta popisov je povolené, ale nemajú priamy vplyv na SEO. To znamená, že ich môžete použiť podľa vlastnej vôle. Používanie emotikonov teda priamo neovplyvní vaše hodnotenie. Ale môžu nepriamo pomôcť so SEO tým, že ovplyvnia mieru prekliku vašich výsledkov vyhľadávania. Môžete sa pohrať s dynamikou emotikonov a použiť ich ako spôsob, ako upútať pozornosť hľadajúcich a motivovať ich, aby klikli na vaše výsledky namiesto vašich konkurentov. Pomáha to zlepšiť vašu organickú mieru prekliknutia, čo je dobrá vec, pretože to môže ovplyvniť aj vaše hodnotenie vo vyhľadávaní. Veľkým „❓“ stále je či bude Google emotikony a špeciálne znaky zobrazovať. Bohužiaľ na to neexistuje jednoznačná odpoveď, musíte to vyskúšať. Google nezobrazuje všetky prvky, ktoré sú v názve alebo meta popise, ale skôr posudzuje relevantnosť vyhľadávacieho dopytu a webovej stránky. V ukážke z nasledujúcej tabuľky nájdete zoznam najčastejšie zobrazovaných špeciálnych znakov a emotikonov v nadpisoch a popisoch. Zoznamy sú zoradené zostupne podľa frekvencie – to, čo je vyššie v zozname, funguje na Google dobre: Je zrejmé, že prekrytie medzi týmito dvoma zoznamami je veľmi malé: to, čo funguje v názve, nebude fungovať v popise a naopak. Priamo je tiež vidieť, že špeciálne znaky a emotikony sú v popise použité podstatne častejšie ako v nadpise . Je preto dobré najskôr experimentovať s úryvkom a až potom s názvom.    Celú štúdiu nájdete na stránke: https://www.sistrix.com/blog/emojis-and-special-characters-in-google-serps-what-still-works-today/ Zhrnutie Emotikony sú zábavné a pomáhajú vyjadriť pocity. Môžu predstavovať širokú škálu vecí – od tvárí po šport, jedlo a mnoho ďalších. Tak ako ich my používame v každodennej komunikácií tak isto ich aj náš vyhľadávač zobrazí vtedy ak niečo hľadáme. Sú veľmi dôležitým prvkom v našom súkromnom i pracovnom živote. Doba ide neuveriteľne rýchlo a spôsob vyhľadávania sa neustále mení, preto treba dodržiavať všetky pravidlá a zároveň byť kreatívny.  Ukážky nami použitých emotikonov v meta nadpisoch a popisoch aj s uvedenými pozíciami:  

20.10.2022224
Joli skúsenosti

Služby pre firmu:

GOOGLE mení pokyny - zakazuje motivovať k odstráneniu negatívnej recenzie

Joli Joli


Vo svete internetu už dávno platí, že aj zlá recenzia je recenziou, ktorá dokáže docieliť úspech. Ak hľadáme nejaký produkt či službu ako prvé nás zaujmú recenzie. Čím viac recenzií, tým viac je spoločnosť zaujímavejšia a dôveryhodnejšia. Objektívna kritika sa snaží zahrnúť fakty, ktoré nemožno spochybniť a snaží sa používať skôr vyjadrenie nezaujatých myšlienok a rozumu než vyjadrenie emócií a osobných preferencií. Čoraz častejším problémov sú falošné recenzie, ktoré nás môžu odradiť od kúpy produktu či služby no častokrát dokážu poškodiť aj samotným predajcom.  Spoločnosť Google neustále mení svoje pokyny a aktualizuje svoje služby. Pre používateľov to znamená jediné, sledovať novinky a zmeny a prispôsobovať svoj profil. Najnovšie spoločnosť aktualizovala svoje pokyny pre recenzie aby naznačila, že odmeňovanie niekoho za odstránenie negatívnej recenzie je v rozpore s ich pravidlami. Mnoho firiem, ktoré sa snažia poskytovať dobré služby zákazníkom o tejto zmene nevedia a môžu sa dostať do konfliktu. Tým, že svojím zákazníkom dajú podnet a zákazník nakoniec svoju recenziu upraví. Príspevky by mali odrážať skutočný zážitok z miesta alebo firmy Každá recenzia sa automaticky spracúva a zistuje sa nevhodný obsah, ako sú falošné recenzie alebo spam. Takisto nie je povolené ani falošné zapojenie, čo je obsah ktorý nepredstavuje skutočný zážitok. Takto nahlásené recenzie môžeme odstrániť aby sme dosiahli súlad s pravidlami alebo zákonnými povinnosťami spoločnosti Google. Medzi nevhodný príspevok spoločnosť považuje aj stimulovanie obsahu výmenou za zľavy, bezplatný tovar alebo služby prípadne obsah, ktorý zverejnila konkurencia s cieľom podkopať reputáciu firmy alebo produktu. Možno ste si už všimli, že niektoré recenzie bývajú uverejnené z neznámych účtov čo je  síce dobrá myšlienka no zásadné porušenie pravidiel s cieľom manipulovať s hodnotením miesta.  Reagovať na negatívnu recenziu alebo ju odstrániť?  Mnoho firiem si kladie túto otázku. Samozrejme, že spokojný spotrebiteľ určuje úspech každého podnikania. Čo ak je recenzia zlá? Čo spraviť s nespokojným zákazníkom? Ako obhájiť meno svojej firmy? Každý zákazník má právo uverejniť akúkoľvek recenziu či už je pozitívna alebo negatívna. Dôležitým faktorom je vedieť si svoju firmu obhájiť. A preto ak dostanete zlú recenziu, skúste odpovedať zdvorilo a zároveň profesionálne. Môžete to brať ako motiváciu aby ste odstránili prípadné nedostatky a vyhli sa ďalšej negatívnej recenzii.  Či už kladné alebo záporné. Recenziami si môžete vybudovať dôveru, pretože noví potenciálni klienti si môžu prezrieť, ako sú s vašimi službami či produktmi spokojní iní a podľa toho sa zariadiť. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému profilu môžete zvýšiť nielen návštevnosť vašej stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Ak si na to netrúfate sami, neváhajte nás kontaktovať. V zariadim.sk sa marketingu a nastavovaniu optimalizácie pre vyhľadávače venujeme profesionálne, o čom svedčia aj recenzie našich spokojných zákazníkov.  Zhrnme si to, recenzie sú skvelým nastrojom na poskytovanie spätnej väzby, no musia byť pravdivé a samozrejme v súlade s pravidlami. Vďaka nim si vieme urobiť odhad o tom, či nám bude produkt alebo služba vyhovovať alebo nie. A preto ak budete niekedy uverejňovať nejakú recenziu spomente si na tento článok a radšej pomôžte spoločnosti dobrou a pravdivou recenziou než by ste im mali uškodiť. 

30.09.2022310
Joli skúsenosti

Rodina:

Rozvoňajte svojho štvornohého miláčika luxusnou kozmetikou

Joli Joli


,,Keď je v izbe smrad, povedia na psa.“ Skúsme vyvrátiť toto slovenské príslovie a oslňme svoje okolie aj svojho psíka dokonalou vôňou. Prečo by sme mali mať parfém len my ľudia, veď aj pes je členom rodiny a môže voňať ešte lepšie. Vďaka talianskej kozmetike pre psov IV SAN BERNARD a luxusným parfémom značky YUUP! bude aj váš chlpáč rozvoniavať na všetky ulice. Tieto luxusné značky ponúkajú kompletnú kozmetiku pre dokonalú starostlivosť o srsť vášho psa. Rovnako ako pre človeka, aj pre psa je hygiena veľmi dôležitá. Nechcete mať doma predsa špinavého a doslova smradľavého chlpáča. Už dávno to nieje len o kúpaní či česaní psa. V našom salóne Dog's beauty & wellness, si oddýchnete vy aj váš miláčik, zároveň si domov môžete odniesť skvelú kozmetiku, pretože žiadnemu psíčkarovi nesmie chýbať kvalitná kozmetika pre psov. Len u nás nájdete širokú škálu produktov značky IV SAN BERNARD a parfémy značky YUUP!. Poďme si na úvod tieto dve značky predstaviť. IV SAN BERNARD  Talianska kozmetika IV SAN BERNARD zo srdca Toskánska, je známa po celom svete a oceňovaná mnohými chovateľmi a vystavovateľmi. Ako jediná kozmetika pre psov získala právo používať značku ,,SAFE PET COSMETICS“ – BEZPEČNÁ KOZMETIKA PRE DOMÁCE ZVIERATÁ. Spoločnosť produkuje 14 kozmetických radov, ktoré obsahujú vyše 250 rôznych produktov ako šampóny, kondicionéry, masky i parfémy. Všetko len to najlepšie a najkvalitnejšie pre starostlivosť o srsť vášho psa.  Len u nás v Dog's beauty & wellness si môžete zakúpiť prípravky pre pravidelnú starostlivosť, výstavnú úpravu alebo pomoc pri kožných problémoch. V ponuke nájdete výživné a regeneračné masky. Masky s vitamínom B6, ktoré možno spojiť s aromaterapiou i tonizujúce s miernymi repelentnými účinkami. Tak isto vám vieme ponúknuť šampóny z rady Mineral plné vitamínov a minerálov, ktoré dodávajú srsti lesk a šampóny z rady Fruit of the groomer plné výživných bielkovín. IV SAN BERNARD je jednoducho kozmetika, ktorú musíte mať. Luxusné parfémy YUUP! pre milovníkov zvierat Talianska spoločnosť Cosmetica Veneta v roku 2011 uviedla na trh rad kozmetických produktov pre domácich miláčikov YUUP!. Verný princípom vedeckého výskumu vo farmaceutickej, kozmetologickej a dermatologickej oblasti je spoločnosť spoľahlivá od výberu surovín až po prísne kontroly výroby. Ich produkty YUUP! obsahujú len zložky prírodných olejov extrahovaných z rastlín, nenahraditeľné vitamíny, hydratačné látky a balzamy na rozčesávanie a rozjasňovanie. Všetko zmiešané s čistiacimi a dezinfekčnými prostriedkami výlučne rastlinného pôvodu a bez ftalátov, parabénov, sulfátov a ropných derivátov. S parfémami YUUP! bude váš psík i vašou pýchou. Dlhotrvajúce vône s kvetinovými i tropickými tónmi, exotická s indickým jasmínom alebo cukrová trstina a sametová vôňa. Mimoriadne svieže a príjemné vône vďaka ktorým bude váš psík voňavý vždy a všade.     Všetky tieto i iné kvalitné produkty pre vášho psíka nájdete v našom salóne Dog's beauty & wellness na Mánesovom námestí 1230/1 v Bratislave. Navštívte nás a sami sa presvedčte, že náš salón je miestom, z ktorého odchádzajú spokojní psi aj ich majitelia.  https://www.dogsbeauty.sk/ +421 948 995 901              

22.09.2022352
Tajomstvo úspechu spoločnosti Ergoline

Zdravie a krása:Relax počas sviatkov

Tajomstvo úspechu spoločnosti Ergoline

Marek


Najväčšie percento podnikov skrachuje do piatich rokov. Ak sa niekto udrží na trhu je jasné, že poskytuje kvalitu, dobré služby a klienti sú s ním spokojní. Ak niekto oslavuje 30 rokov, je to znak výnimočnosti. Od nápadu po prvé solárium Spoločnosť Ergoline začínala v Nemecku ako rodinný podnik a v rukách jednej rodiny ostal dones. Ide o rodinné striebro, ktoré sa začalo kovať v roku 1969, kedy ho založili bratia Walter a Josef Kratz spolu so svojim švagrom Günterom Kuttigom. Vtedy sa ich podnik volal JK Saunabau GmbH. Už šesť rokov od založenia sa z rodinného biznisu stala firma, ktorá začala vyvíjať vlastné solária a 25. marca 1989 sa po prvýkrát zrodilo solárium značky Ergoline. Od samého začiatku si firma dala záležať na kvalitnej technickej úrovni, úplne novom dizajne, či komforte. No dôraz bol kladený predovšetkým na ergonomický tvar základne, odkiaľ vzišlo aj pomenovanie Ergoline. Tak sa začal rodiť biznis, ktorý sa stal jednou z najváženejších značiek solárií na svete. Do sveta vďaka Ergoline 500 a 600 Veľký úspech spoločnosti Ergoline a rýchly rozvoj na svetové trhy nastal októbri 1996, keď spoločnosť JK predstavila modely Ergoline 500 a 600. Práve tie prelomili koncept národnej firmy a stali sa celosvetovým fenoménom, ktorý určoval trendy počas najbližších rokov. Nadčasový dizajn, vysoká úroveň servisu a údržby, intenzívny výkon pri opaľovaní, jednoduchá obsluha a kvalita bez kompromisov. Tieto parametre si drží značka Ergoline dodnes a garantuje ich v štúdiách po celom svete. Opaľovanie ako wellness zážitok Spoločnosť naďalej rástla a vyvinula špičkové produkty radu Avantgarde, Open Sun, Prestige, Balance a Sun Angel. Napriek tomu, že podmienky na trhu sa stávajú stále náročnejšími, s každým novým sortimentom spotrebičov boli zavedené inovácie na zvýšenie bezpečnosti, výkonu a komfortu používateľov. Niekoľko komfortných funkcií premenilo opaľovanie v posledných rokoch na čoraz relaxačnejší wellness zážitok. Nezastaviteľné inovácie Spoločnosť Ergoline neustále vylepšuje svoje modely a prichádza s novými svetelnými technológiami ako sú svetelné LED diódy Hybrid Performance a Beauty. V roku 2016 na trh uviedla špičkový model Prestige 1600 a stanovuje štandard pre moderné soláriá. Za všetkými inováciami, kvalitou aj zariadeniami však stoja v Ergoline ľudia, ktorí dokázali za 30 rokov z ničoho stvoriť jednu z najúspešnejších firiem na svete. A to len vďaka poctivej práci. Tradícia má stále rodinného ducha a hoci je 30 rokov podnikania úctyhodná doba, Ergoline je z pohľadu možností, ktoré dokáže ponúknuť stále mladý. Už dnes totiž pracuje na soláriách budúcnosti. Chcete aj vy prevádzkovať TOP solárium značky Ergoline? Kontaktuje slovenské zastúpenie.

20.12.20175091
Relax v soláriu počas zimy má zdravotné aj estetické výhody!

Zdravie a krása:Relax počas sviatkov

Relax v soláriu počas zimy má zdravotné aj estetické výhody!

Marek


Vianočné sviatky a novoročné obdobie začiatku sú dni, kedy svet na pár dní spomalí. Na chvíľu sa zastaví mašinéria povinností a stresu. Tieto dni je vhodné využiť na načerpanie energie do ďalšieho roka, ako aj zlepšenie  zdravia. Možnosť vypnúť, zresetovať sa a „omladnúť“ ponúka solárium. Doprajte si takýto zimný welness sami pre seba. Pomoc pre kĺby a šľachy Solárium už dávno nie je iba o snedo opálenej pokožke. Má preukázateľne dobrý vplyv na kĺby a šľachy. Obzvlášť po cvičení predstavuje spôsob, ako vaše telo aktívne zrelaxuje a výrazne sa uvoľní napätie aj urýchli regenerácia. Solárium je tak možné použiť ako doplnok k zdravému životnému štýlu. Aktivácia kolagénu Kĺby a šľachy omladnú nielen vďaka teplu. Také riešenie ponúka kolagénovy prístroj Beauty Angel od Ergoline. Ergoline spojil dve žiarenia – solárium je umelé a kolagen je prirodné svetlo, presne vlnová dĺžky 633nannometrov. Nesmiernou výhodou je aktivácia kolagénu v tele. Ten je potrebný nielen na správne fungovanie svalov a kĺbov, ale aj na vyrovnanú a hladkú pleť. Prirodzený kolagén redukuje vrásky. „Ide o formu relaxu, ktorá vás zrelaxuje skutočne do hĺbky,“ hovorí Gabriela Justová zo spoločnosti Ergoline. Skvelé na pokožku To, že budete príjemne opálení je jedna vec. Tou druhou je výrazné zlepšenie ochorenia ako psoriáza, alebo bežný ekzém, ktorý zvykne trápiť pleť práve počas chladných zimných mesiacov. Vitamín šťastia Počas zimy sa často sťažujeme na pochmúrnu náladu, že nás nič nebaví, sme ospalí a bez nálady. Jedna z vecí, ktoré môžete proti tejto zimnej apatii urobiť je ísť si zacvičiť, pretože pohybom do tela dostanete endofíny, hormóny šťastia. Tou druhou je návšteva solária. „Ľuďom počas zimy chýba vitamín D, ktorého tvorbu iniciuje slnečné žiarenie, alebo solárium. Tento vitamín nám dodáva nielen optimizmus, ale udržiava aj zdravie svalov, podporuje výkonnosť, zvyšuje elasticitu ciev aj upravuje tlak,“ vysvetľuje Gabriela Justová zo spoločnosti Ergoline. Pred vstupom sa poraďte Na internete sa dnes môžete dočítať o fototype pokožky, o správnom slnení, použití kozmetiky, účinkoch solárií aj rizikách. Gabriela Justová však hovorí, že aj keď si všetko naštudujete, je vhodné pred návštevou solária absolvovať osobnú konzultáciu. „V rámci osobného rozhovoru spoznáte konkrétne modely solárií a aj odbornosť personálu. Je veľmi dôležité, aby vám pracovník poradil prvé dávky minút podľa vašej kože a ich zariadení, prípadne odporučil kozmetiku, či pravidelnosť,“ dodáva Justová. Doprajte si relax, oddych a kúsok pohody sami pre seba a nechajte sa rozmaznávať počas chladných dní v soláriu. Využite skvelú možnosť zrelaxovať v soláriách Ergoline. Navštívte nás od 9.00 do 21.00. Máme otvorené aj medzi sviatkami. Nájdete nás na: Solárne štúdio Ergoline na Bohrovej 1 v Bratislave. Navštívte nás na Facebooku, alebo ešte lepšie osobne. Solárne štúdio Ergoline na Jégeho ulici v Bratislave. Pozrite si náš Facebook a a pre ľahšiu orientáciu aj mapu, kde nás nájdete.

19.12.20176321

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Ako odbúrať stres a zlepšiť si emocionálne zdravie?

Zdravie a krása:Do leta budem fit

Ako odbúrať stres a zlepšiť si emocionálne zdravie?

FitCurves Ružinov FitCurves… Zdravie a krása


Podľa mnohých článkov „vedci“ zaradili soláriá na zoznam rovnako nebezpečných likvidátorov zdravia ako arzén tabakový priemysel.  Médiá sa predbiehajú vo vyvolaní paniky, no problémom je, že objektívne informácie nepodávajú, zdroje a súčasné výskumy chýbajú. Preto sme oslovili Ing. Gabriela Justovú, ktorá pracuje so soláriami niekoľko rokov, aby povedala, či je pre telo solárium bezpečné a nakoľko nás ohrozuje. Solárium je bezpečné ako slnko Mnohé súčasné články v médiách sa tvária ako nové zaručené informácie, no pritom len recyklujú zistenia, ktoré už dávno neplatia. Neprinášajú nič nové, ich úlohou je akoby len vydesiť a vyvolať senzáciu. Aká je pravda? „Mnohé správy uvádzajú, že soláriá boli vybrané skupinou francúzskych vedcov a označené ako zariadenia, pri ktorých existujú náznaky, že zvyšujú rakovinu kože. No zabúda sa povedať, že do rovnakej skupiny bolo zaradené aj bežné prírodné slnečné svetlo,“ vysvetľuje G. Justová zo spoločnosti Ergoline. To znamená, že vystavovať by ste sa nemali ani bežnému slnku a na dovolenku na pláži rovno zabudnúť.  Už od roku 1992 odporúčajú tisíce lekárov primerané opaľovanie pre množstvo zdravotných výhod. Faktom je, že veľký počet významných vitamín D odborníkov – expertov, sú presvedčení, že prínosy zo slnečného žiarenia, riziko ďaleko prevyšujú. Ako je to naozaj s tými vedeckým štúdiami? Už sme si zvykli na články plné informácií, ako americkí, anglickí, holandskí, akýkoľvek vedci objavili šokujúce zistenia. Presne takéto správy často uvádzajú zavádzajúce štatistiky, že SOLÁRIÁ zvyšujú riziko melanómu a rakoviny o 75%. „Toto číslo vychádza zo štúdie s pochybnými metódami. Autor štúdie sám uznal, že faktory, ako slnko a citlivosť na slnko nebolo zohľadnené. Aj v prípade, že by štúdie boli správne, neznamená to, že 75% užívateľov  solária, ochorie na  melanóm. To znamená, že ich relatívne riziko je vyššie,“ hovorí G. Justová a dodáva: „Keďže sa jedná o relatívne riziko, percentuálny nárast, ktorý vyzerá vysoký, je v skutočnosti malé zvýšenie rizika, ak pôvodné riziko je veľmi nízke. Ak chcete dať iný príklad pre použitie svojho ročného rizika vážnej dopravnej nehody je 0,013%. Ak je riziko zvyšuje sa o 75%, to by bolo 0,023% . Ide o percentuálny podiel v relatívnych číslach.“ Nové soláriá zamedzujú spáleniu Informácie, ktoré súčasné médiá ignorujú úplne, sú o technologickom vývoji, ktorým soláriá prešli. Nový koncept optimalizovaného výkonu stanovuje nové štandardy v oblasti solárií a vykazuje výrazne lepšie výsledky opaľovania bez zvýšeného rizika spálenia. „Všetky soláriá so známkou Optimized Performance sú optimalizované na európsku normu EN-Norm 0,3 W/m2 (Erytherm). Tieto zariadenia majú v typovom označení „S“. Boli pri nich dosiahnuté výrazne lepšie výsledky pri opaľovaní,“ hovorí G. Justová a udáva príklad: „Neopálená osoba (typ pokožky 3) sa v optimalizovanom 0,3 soláriu má k dispozícii cca 10 minút na tvorbu nového pigmentu pred dosiahnutím hranice rizika spálenia. V 0,6 soláriu len cca 3 minúty. To znamená, v optimalizovanom 0,3 soláriu má pokožka na tvorbu nového pigmentu trikrát viac času.“ V praxi to znamená trikrát viac pigmentu, ktorý môže stmavnúť bez nebezpečenstva spálenia. Technológie sa posúvajú dopredu a tak dnes spálenie v soláriu prakticky nehrozí a riziko vzniku rakoviny kože sa nezvyšuje viac, ako pri vystavovaní pokožky bežnému slnečnému žiareniu. V ďalšom článku si povieme o zásadách správneho opaľovania v soláriu.

31.05.20165580

Funkčné oblečenie na leto vie chladiť a chrániť pred ochoreniami

Zdravie a krása:Striebrovo vašich šatách

Funkčné oblečenie na leto vie chladiť a chrániť pred ochoreniami

Marek Zdravie a krása


Podľa mnohých článkov „vedci“ zaradili soláriá na zoznam rovnako nebezpečných likvidátorov zdravia ako arzén tabakový priemysel.  Médiá sa predbiehajú vo vyvolaní paniky, no problémom je, že objektívne informácie nepodávajú, zdroje a súčasné výskumy chýbajú. Preto sme oslovili Ing. Gabriela Justovú, ktorá pracuje so soláriami niekoľko rokov, aby povedala, či je pre telo solárium bezpečné a nakoľko nás ohrozuje. Solárium je bezpečné ako slnko Mnohé súčasné články v médiách sa tvária ako nové zaručené informácie, no pritom len recyklujú zistenia, ktoré už dávno neplatia. Neprinášajú nič nové, ich úlohou je akoby len vydesiť a vyvolať senzáciu. Aká je pravda? „Mnohé správy uvádzajú, že soláriá boli vybrané skupinou francúzskych vedcov a označené ako zariadenia, pri ktorých existujú náznaky, že zvyšujú rakovinu kože. No zabúda sa povedať, že do rovnakej skupiny bolo zaradené aj bežné prírodné slnečné svetlo,“ vysvetľuje G. Justová zo spoločnosti Ergoline. To znamená, že vystavovať by ste sa nemali ani bežnému slnku a na dovolenku na pláži rovno zabudnúť.  Už od roku 1992 odporúčajú tisíce lekárov primerané opaľovanie pre množstvo zdravotných výhod. Faktom je, že veľký počet významných vitamín D odborníkov – expertov, sú presvedčení, že prínosy zo slnečného žiarenia, riziko ďaleko prevyšujú. Ako je to naozaj s tými vedeckým štúdiami? Už sme si zvykli na články plné informácií, ako americkí, anglickí, holandskí, akýkoľvek vedci objavili šokujúce zistenia. Presne takéto správy často uvádzajú zavádzajúce štatistiky, že SOLÁRIÁ zvyšujú riziko melanómu a rakoviny o 75%. „Toto číslo vychádza zo štúdie s pochybnými metódami. Autor štúdie sám uznal, že faktory, ako slnko a citlivosť na slnko nebolo zohľadnené. Aj v prípade, že by štúdie boli správne, neznamená to, že 75% užívateľov  solária, ochorie na  melanóm. To znamená, že ich relatívne riziko je vyššie,“ hovorí G. Justová a dodáva: „Keďže sa jedná o relatívne riziko, percentuálny nárast, ktorý vyzerá vysoký, je v skutočnosti malé zvýšenie rizika, ak pôvodné riziko je veľmi nízke. Ak chcete dať iný príklad pre použitie svojho ročného rizika vážnej dopravnej nehody je 0,013%. Ak je riziko zvyšuje sa o 75%, to by bolo 0,023% . Ide o percentuálny podiel v relatívnych číslach.“ Nové soláriá zamedzujú spáleniu Informácie, ktoré súčasné médiá ignorujú úplne, sú o technologickom vývoji, ktorým soláriá prešli. Nový koncept optimalizovaného výkonu stanovuje nové štandardy v oblasti solárií a vykazuje výrazne lepšie výsledky opaľovania bez zvýšeného rizika spálenia. „Všetky soláriá so známkou Optimized Performance sú optimalizované na európsku normu EN-Norm 0,3 W/m2 (Erytherm). Tieto zariadenia majú v typovom označení „S“. Boli pri nich dosiahnuté výrazne lepšie výsledky pri opaľovaní,“ hovorí G. Justová a udáva príklad: „Neopálená osoba (typ pokožky 3) sa v optimalizovanom 0,3 soláriu má k dispozícii cca 10 minút na tvorbu nového pigmentu pred dosiahnutím hranice rizika spálenia. V 0,6 soláriu len cca 3 minúty. To znamená, v optimalizovanom 0,3 soláriu má pokožka na tvorbu nového pigmentu trikrát viac času.“ V praxi to znamená trikrát viac pigmentu, ktorý môže stmavnúť bez nebezpečenstva spálenia. Technológie sa posúvajú dopredu a tak dnes spálenie v soláriu prakticky nehrozí a riziko vzniku rakoviny kože sa nezvyšuje viac, ako pri vystavovaní pokožky bežnému slnečnému žiareniu. V ďalšom článku si povieme o zásadách správneho opaľovania v soláriu.

03.05.201613646

Milan Skokan

1 526

posilnovanie

veľmi dobre vybavená posilňovňa (nové stroje, telocvičňa) , príjemný personál.

Fitclub Bezinka
Fitclub Bezinka
5/5 29 hodnotení

Silver+ termotričko

Dámske termotričko SILVER+ Top Sport v tenšom prevedení, vhodné na šport aj na…

SILVER+ produkty
4.7/5 61 hodnotení

Bozka

1 358

Program regulácie hmotnosti…

Členkou FitCurves som od roku 2014. Predtým som cvičila nepravidelne a zle sa…

FitCurves Petržalka
FitCurves Petržalka
4.6/5 72 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím